hhehe, heb pas een Thuisbioscoop aangeschaft waaronder: Yamaha RX-V440RDS 6.1 Dolby-EX pro L2 dts-ES- neo6 receiver hehe en een 6.1 surround set met 150rms en heb daar voor ff een Xbox geleend om te weten hoe dat klonk over mun setje. klonk behoorlijk stoer getest met xbox van mun neef met het Spel Project Zero. het spel was al wreed en zo s'avond in het donker en dan ineens dat geklop ofzo echt zo strak. we zaten bijde met kippenvel te spelen hehe maar ik wil zelf ook weer een XboX gaan halen denk ik !
Keb in op vakantie in Italie ook een dolby digital setje gekocht ( de Logitech 5.1 digital surround set 640) voor 80 euro. Kon het niet laten want hier kost ie 150 euro. Ik heb hem alleen nog niet want ging naar het vliegtuig dus ik kon hem niet meenemen, maar mijn pa gaat in september nog ff heen en weer naar Italie met de auto om wat meubels op te halen en dan haalt ie die set ook op. Ik kan niet wachten ! PS als ik jouw was zou ik inderdaad een xbox hale .
5.1 klinkt gewoon echt super vreed. Geeft echt wel een extra demensie aan het spel, voor de mensen die zeggen dat goed geluid weinig nut heeft bij een spel heeft het echt mis. Je hoort gewoon waar vijanden zitten en als er een schip overkomt vliegen hoor je langzaam de bas sterker worden, als dan het schip boven je hoofd zit trilt alles gewoon. Lijpe effecten als er bijv een raket net langs je kop scheert en achter tegen de muur kapot slaat. (halo)
nog erger voor je.... de Z640 kan je in nederland al kopen voor iets meer dan 70 euro... http://www.tweakers.net/pricewatch/39088 En dit gaat dicht..... totaal nutteloze toppic