Dolby Digital Vraag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PONKX, 11 apr 2002.

1. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ff snel een vraagje, ik heb deze vraag al eerder gesteld, voordat die achterlijk grote doos (joke :+) uit was.

Ik heb een dvd-speler die een dolby digital versterker in zich heeft, zo'n panasonic SA-PM08. Ik hoorde namelijk dat zo'n Advance Pack halverwege zijn snoer een optische in/uitgang (ben er niet goed in) heeft. Zo'n ding heeft mijn DVD-speler ook. Krijg ik dan dolby 5.1 geluid uit mijn boxen? Of moet ik toch een tussenversterker hebben? Nog makkelijker, hebben mensen hetzelfde dvd-systeem als ik, dan zullen zij het heus wel weten.

Gaarne een duidelijk antwoord, want het kan namelijk een van de redenen zijn voor mij om 's een hartig woordje te doen met mijn vriendin om toch zo'n ding in huis te halen.

Oh btw een tip, ga niet samenwonen, ze gaan ervan uit dat je met elkaar rekening houd?!?!? joke, ja ik kan niet anders :+

Ciao, alvast bedankt

2. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    heb je een complete hometheathre set of alleen een losse dvd speler, want als je een hometheathre set hebt kan het wel, en bij een losse dvd-speler niet alleen als je een versterker er aan hebt hangen met dolby digital

3. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee het is echt zo'n complete set, destijds aanbieding en nog personeelskorting gekocht toen ik bij Modern Electronics werkte. Het is zo'n zet met 5 boxen en dvd-speler met ingebouwde DD 5.1 versterker en ondersteuning (optioneel) een DTS versterk. Wat dat is? Al sla je me dood, alhoewel dat iemand mij dat wel wilde doen vandaag op kantoor. Dat was behoorlijk link :)

4. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tis heel makkelijk, heeft je setje een optische ingang? (check handleiding). Als je dan toch die handleiding vast heb kijk je gelijk wat voor externe bronnen je nog meer kunt aansluiten op je setje. Sluit je nu je dvd speler ook aan via een optische kabel of wordt het in intern gedaan? Als je je dvd speler ook via optische kabel hebt aangesloten zou je die ingang voor je xbox kunnen gebruiken

Hans

5. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    Als er achter in dat setje gewoon een optische ingang zit kun je hem gewoon aansluiten alleen moet je wel ff kijken hoe het zit met die optische ingang.

6. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook vriendinnen die het net zo mooi vinden als hun vriend hoor...die een monster van 1 bij 1 aan hun plafond hebben hangen....die overal kabels hebben.....en speakers midden in de kamer.....die Halo spelen...en die niet klagen dat de controller te groot is...die de hele indeling van een kamer omgooien zodat je een extra tv kwijt kunt voor je consoles...en die zelf ook consoles kopen...ze zijn er hoor....echt waar.

Laat je vriendin me es mailen...kan ik dur vertellen wat wij in de huiskamer hebben...en dan zal dat van jou wel meevallen.

Ik heb gezegd....amen. :cool:

7. Dabo

Dabo Guest

Heb jij toevallig ook nog een zus?

8. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nog niet gehoord welke console ze gekocht heeft :)

9. Dabo

Dabo Guest

Geen zus dus begrijp ik?

10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat ik je moet gaan telleurstellen :mad:

11. Dabo

Dabo Guest

Shit, en heeft ze geen andere vriendinnen die net zo zijn?

12. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, hoe oud moet ze zijn?

13. Dabo

Dabo Guest

Nou deze leek me wel wat:

14. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    UHm....dat is een soort zus van me, woonachtig in de USA, zwaar gelovig, no sex before marriage type. :)

15. Dabo

Dabo Guest

Nog beter dat betekent dat ze me spellen eerder kan sturen aangezien ze daar ook eerder uitkomen dan moet ik alleen even mijn xbox om laten bouwen.

16. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup maar die komt strax wel een paar weekjes logeren :)

17. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ze gelijk een HDTV voor je meenemen :p

18. Dabo

Dabo Guest

Oh leuk wanneer kan ik er ontmoeten :)

19. Dabo

Dabo Guest

Is ze ook nog rijk dan dat zou helemaal te gek zijn.

20. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Houden we het een beetje on-topic heren? :9

Deel Deze Pagina