hallo allemaal, ik weet dat er al heel veel threads zijn hier over, maar op elke thread wordt iets anders gezegd. ik heb een paar vraagjes: Welke dolby digital set is aan te raden. ik wil er maximaal 200 euro voor uitgeven. ik lees dat je een aantal dingen nodig hebt voor het aansluiten van dolby sets. Advanced scart is zo te kopen, maar ik lees ook dingen van een optische kabel. zit die bij de advanced scart of bij de dolby set of moet ik die ook los kopen. alvast bedankt
Dolby set MET optische ingang Advanced scart Optische toslink kabel Dat moet je allemaal kopen, met een DD5.1 set voor €200,- kan ik je niet helpen, snuffel eens rond op het forum.
Rinus heeft eigenlijk alles al gezegd maar toch ff voor alle duidelijkheid die optische kabel zit dus NIET bij de advanced scart cable in. Die moet je los kopen.. Weet eerlijk gezegd ook niet of je een Digitale versterker/set voor 200 kan krijgen, zeker niet als in dat budget ook de aanschaf van de kabels zit.. zo'n optisch kabeltje kost al snel een eurootje of 20/30. 2e hands is misschien wel wat te vinden maar dan moet je zoeken denk ik of je moet ff wachten tot je wat meer budget heb.
Voor 200 euro kan je een Creative (Inspire) setje kopen, zit voolgens mij al een optische kabel bij inbegrepen.
Is ie zo goedkoop? cool wist ik niet.. dacht dat die rond de 400 zweefde.. Nou ja kheb zelf al een versterker maar dit is wel goed nieuws voor andere
Voor <200euro is de Creative Inspire 5500D een zeer goes setje. Heb het set voor 189euro gekocht, maar op internet schijnt het nog goedkoper te kunnen.
de 5500D is kwalitatief niet zo goed. als je voor kwaliteit gaat moet je de 5700 kopen. die is een heel stuk beter maar wel dubbel zo duur.
bij dit setje zit de optische kabel al bij in of niet? (toch..of heb ik het mis) dan hoef ik verders alleen nog maar de advanced scart te kopen. klopt dit?