Dolby forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Quack, 25 jun 2003.

  1. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Mannuh,

    Een van de meest goed lopende threads is denk ik wel de Dolby thread in het Hardware forum. We zijn alweer aan een deel 3 toe 8)

    Alle mogelijke topics zijn al zo'n beetje aan de orde gekomen, en er wordt dan ook vaak verwezen naar deze thread. Echter door de enorme hoeveelheid aan berichten, wordt het zoeken toch wel wat moeilijk. Het lijkt mij dus een goed plan om daar maar eens een apart (sub)forum van te maken, zodat voor ieder onderwerk een aparte thread kan worden gemaakt

    Hoe denken jullie hierover?
     
  2. Animus-X

    Animus-X Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich lijkt het me wel een leuk plan, maar ik denk dat dan het gevaar ontstaat dat het subforum teveel over (high-end) audio, 5.1 setjes e.d. gaat. Daarmee verlies je uit het oog waar het echt om gaat: als ondersteuning van de mensen die wat extra info willen over audio voor hun Xbox, dit is namelijk nog steeds een Xbox forum, en niet een audioforum. :)
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Lijkt me helemaal niks. Ik wil het forum niet laten overspoelen door subfora, dan krijg je zometeen één grote onoverzichtelijke bende. En Animus-X heeft ook gelijk, dit is geen audio-forum, Dolby geluid en dergelijke is een randgebied wat xbox betreft, maar dus absoluut niet zo belangrijk dat het een eigen subforum verdient.
     
  4. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat daar gewoon plaats is voor alle vormen van dolby genot. Lees nu de Dolby thread maar even door. Dan zul je zien dat maar heel weinig van de posts over high-end audio gaan. De rest gaat over techniek, bekabeling en welke setjes aan te raden zijn enzo. Dat zou ik graag terug zien in een apart forum.

    Desnoods komt het onder de non-xbox hokken te staan.
     
  5. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het een beter idee een soort FAQ met al de tot nu toe gestelde vragen + antwoorden erin te maken.
     
  6. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is sjowiesjo een goed idee... maar waar plaats ik die dan? Dan zou ik graag willen dat het een sticky thread in het hardware forum wordt. Maar liefst nog een eigen forum uiteraard!
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een FAQ kunnen we een prachtige plaats geven, dat is neit echt een probleem. Een subforum zou wel wat te ver gaan ja - Van mijn part hoeft ook niet al he tgeluids gebeuren in 1 thread, er mag best wel wat daarbuiten bestaan, maar dat is iets dat de Hardware modjes moeten checken
     
  8. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Kan niet iemand die vaak in die threads kijkt de belangrijkste punten in een FAQ verwerken? Dan kan die wel sticky of announcement gemaakt worden ofzo.
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Waarom is iedereen zo gefixeerd op een "eigen forum"???? Zo handig is dat niet.... subfora blijken in de praktiijk de boel er alleen maar onoverzichtelijker van te maken.
    Ik kan je nu alvast verklappen: zo'n subforum komt er niet.
    Een faq: geen probleem. Dat zou eventueel zelfs nog wel sticky kunnen, mits ie volledig en duidelijk is. Wie dat gaat maken, dat moeten jullie zelf maar uitvechten. Als er eenmaal zo'n faq is, kan ie naar mij of een van de Hardware mods (Eastmaster of mr.blond) worden gestuurd, dan kunnen we hem controleren en als sticky toevoegen.
     
  10. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog onoverzichtelijker dan de dolby thread? WOW! ;)

    Maar goed, dan geen subforum. Maar dan moeten de hardware mods wel stoppen met het sluiten van threads en die doorverwijzen naar de grote dolby thread, want die wordt er niet overzichtelijker op. Ik wil me wel gaan toeleggen op het maken van een FAQ, of in ieder geval het coordineren daarvan.
     
  11. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je mij dan een concreet voorbeeld geven waar er zo'n thread werd gesloten? Bij mijn weten heb ik dat nooit gedaan. Ik heb overigens ook nog nooit doorverwezen naar die dolby thread.
     
  12. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik die faq aanleveren? Kan dat als HTML pagina met plaatjes enzo??
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat zou perfect zijn.
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    jup, je mag hem wel naar mij mailen, dan kan ik ervoor zorgen dat ie op de goeie plek terecht komt: darkwing@xbw.nl
     
  16. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
  17. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    whaha.....ga je dan weer net zo je best doen als een dik jaar geleden??? ik heb jouw al eerder een hele uitdraai toegestuurd via de mail weet je nog?
    lmao wouter|:- nu vertel je voor de 2de keer hetzelfde waar je uiteindelijk weer geen reet mee gaat doen.....succes ermee....beukie:{
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2003
  18. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik iemand beschuldigd? :confused:

    Het enige wat ik wil, is dat er een eenduidig beleid in gevoerd wordt. Niet dat de ene mod het ene doet, en de andere het andere. That's all..
     
  19. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    Ik meende me ook zoiets te herinneren... Beuk en Tipex hebben volgens mij bij de opening van deel 2 al een FAQ opgesteld en die zou er gaan komen, omdat de vragen over 5.1 e.d. toen ook de spuigaten begon uit te lopen, maar tot heden nix meer van gezien :confused:
     
  20. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je vind het een goede zet....maar tegelijkertijd een beschuldiging??
    nogal vaag.....

    bovendien....wat maakt het uit welke mod het doet....?
     

Deel Deze Pagina