1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Astro Gaming tags customizer
     
  2. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    op de site in de usa. en volgens mij zo rond de 24 euro inlc. verzenden.


    http://www.astrogaming.com/products/detail/63/Beta-Customizer/

    en gewoon omdat ie geyl is
    [yt]Ig0k3S80rWI[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  3. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er eigenlijk een verschil tussen Dolby Digital 5.1 en Dolby with WMA Pro?
    Zo ja, wat is het verschil?
     
  5. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee ik heb hem gewoon op Dolby 5.1 staan ( staat ook op het forum van Astro ), WMA heeft iets met een Windows Media file te maken..
     
  6. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij behorende game-tas gekocht.
    Met een versterkte binnenkant met een compartiment voor je 360. Voldoende space voor controllers, dvd's, astro's, red-bull en veel meer.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Like it..!!
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja, ziet er inderdaad niet slecht uit! Die mochten ze er bij jullie monster-delivery wel gratis bijdoen als extratje misschien. :)
    Ik was nog wat aan het rondlezen over de Astro, aangezien ik me waarschijnlijk toch geen jaar kan inhouden voor de wireless versie. Die waarschijnlijk ook wel, maar dat blijft toch ook afwachten, even goede geluidskwaliteit heeft, maar nu las ik dat de Astro A40 geen DTS ondersteunt.
    Nu heel veel bluray films zie ik niet, maar ik las dat daar soms enkel DTS opstaat.. Op zich mag hij dat voor dat geld toch ook wel ondersteunen vind ik eigenlijk, maar goed, maar wordt (enkel) DTS nog veel gebruikt? Dat ik behalve bij sommige bluray discs niet nog voor onaangename verrassingen kom te staan.
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt er nog eens een mass-order actie bij Astro ergens? Ik wil nog een battery pack, maar geen zin om 15 pond aan verzendkosten (omg) te betalen voor iets wat 14 pond kost. Misschien maar bestellen met mijn eigen custom speaker tags over een maandje een keer.
     
  10. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Custom speaker tags ga ik ook nog eens bestellen.. Batterypack heb ik niet nodig..

    @Dialogical, Het verschil tussen Dolby Digital en DTS hoor je alleen als je al een uberset hebt.. ( mijn mening ) Aangezien ik alleen game en af en toe een MP3 luister heb ik geen DTS nodig.. Geloof mij het geluid is perfect.._O_

    Als ik Derail speel bij MW2 haalde ik gisteren de eerste 7 kills op het geluid.. Wist precies hoe en wat, toen had ik ze nog niet gezien..
    En dat is precies waar deze headset in uitblinkt en waar het om gaat!! Het is niet voor niks een Game headset..:D
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb je al ooit iets gehoord van mensen dat je (Astro) ruist als je praat op xbox live? Ik kwam dat meerdere keren tegen, je zou het zelf niet horen maar andere wel en blijkbaar en enkel als je via USB zit te chargen. Iets van gemerkt/gehoord? Want op zich ben ik niet van plan het batt. pack erbij te kopen.

    I'm convinced ;)
     
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook last van! Ongeveer iedere Astro gebruiker die ken heeft er last van.. er zijn meerdere oplossingen, ligt aan de setup van je aansluitingen..

    Kijk maar eens op ons forum, in de Astro topic.. Daar heb ik het een of ander uit gelegd, en hoe ik het heb opgelost..:D
     
  13. danysuri

    danysuri Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas geen toegang tot het Astro topic.
    Misschien kan iemand hier een apart topic maken ?
    Zou het wel fijn vinden als ik ook weet hoe andere mensen het hebben opgelost.
     
  14. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon vragen stellen in dit topic.. Ik heb nu even niet de tijd om het allemaal op een rijtje te zetten.. Tevens is iedere set-up anders, dus wat voor mij helpt hoeft niet voor een ander te helpen.. Zijn nl diversen oplossingen maar het heeft in ieder geval te maken met je stroomtoevoer..
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb mn Xtatic binnen! Ik heb er een paar keer mee gespeeld en het is zeker een verbetering tov geluid via de boxjes, maar ik heb ook nog niet echt zoiets van wauw, ik kan alle geluiden van vijanden heel goed horen en precies plaatsen, maar mss dat ik het geluid nog niet helemaal goed heb ingesteld, ik kan op het kastje van alles instellen en ook op het snoer zelf, rear, front, center en vib kan ik van 1-10 instellen, ik denk dat ik dan de rear een stuk harder dan de front moet zetten om voetstappen achter me beter te horen? Maar veel gaat toch op in het lawaai van de hele game. Het chatten kan ik nog niet proberen, want Morunia is het kabeltje vergeten op te sturen :p Die krijg ik als het goed is dinsdag, maar hij weet zelf niet precies hoe dat kabeltje eruit ziet en waar die in moet, weet iemand hier dat? Hij zegt dat hij een kabeltje heeft dat mannetje, vrouwtje is, maar ik dacht dat je mannetje mannetje nodig hebt? Op het kastje zou ik niet weten waar die inmoet, maar op de headset zelf zit een microfoon met een snoertje eraan, dat snoertje gaat ook weer op de headset in een gaatje, misschien dat dat stekkertje dan in het vrouwtje van dat kabeltje van Morunia moet?
     
  16. danysuri

    danysuri Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het aan de stroomtoevoer lag dat was me al duidelijk.
    Maar goed zal mijn eigen ervaring binnenkort plaatsen.
    Ik wil gewoon meer te weten komen over de eventuele problemen dat ik zal tegen komen; vandaar de vraag naar een centraal topic anders krijg je het zoals het nu is.
     
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat begrijp ik.. Ervaringen delen is goed daar kunnen wij allemaal leerling uit trekken, eventueel wat toevoegen of uitleggen.. Ben benieuwd naar jou bevindingen.. Maar ik denk dat het aantal Astro's gebruikers toch niet echt veel is om daar een apart topic voor aan te maken.. Misschien dat andere het willen doen en onderhouden ik heb er geen tijd voor..
     
  18. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    wat info over brom bij mix-amp astro a40:
    Dus de brom kan voorkomen wanneer je de usb-oplader v/d mix-amp in de usb van je xdoos doet. (bij elke oplossing word wel aangeraden om zowiezo batt. in je mix. amp te doen)
    Meerdere oplossingen:
    #1 geen usb oplader, maar enkel batterijen
    #2 oplader van mix-amp via een andere usb opladen (bv pc, ipod220v lader etc etc.
    #3 via de normale weg maar "ongestoord" dmv:
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  19. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Het is een mannetje vrouwtje, aan je headset zit een microfoon, aan die microfoon zit een plugje die je in je headset kan steken.
    Wil je chatten op xbox live moet je dat plugje in het vrouwtje stoppen en het mannetje in je controller. Het is een redelijk lang snoer, don't worry.
    Dat met die voetstappen en andere geluidsvoorkeuren weet ik niet.
    Heb zelf ook zo'n headset gehad en heb me nooit zo bezig gehouden met instellingen die zoiets zouden bevorderen._0/
     
  20. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de website van astrogaming staat dat ze de wireless backwards compatible willen maken. Ik interpreteer dat als volgt, je hoofdtelefoon zal bedraad blijven met een draadloze amp maar geheel zeker weet ik dat niet.

    Je kan zo ook altijd mailen voor deze specifiek vragen, ik had destijds binnen 10 min een antwoord (was al 23:00!).

    :thumbs:
     

Deel Deze Pagina