1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    @ the bitch-fighters

    on-topic please.
     
  2. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja, je heb gelijk, sorry was afgeleid door een naar geurtje!
     
  3. Morunia

    Morunia Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen \o/
     
  4. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja dat is nou precies de reden dat ik nog nooit gebruiksvoorwerpen online 2ehands heb gekocht. met verzamel items kun je vaak niet anders maar iets dat ik op me hoofd zou zetten (moet er niet een aan denken dat het in iemands waxgelhaar heeft gezeten) moet ik echt eerst in mn handen hebben gehad of een proefritje mee gemaakt hebben

    ontopic
    heb nu nog een premium 360 waar op de videokabel de handige optische uitgang zit richting mn mixamp. maar hoe zit dat eigenlijk met een Elite wanneer je een HDMI gebruikt richting je TV? heeft die eigenlijk een losse optische uitgang??
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    wil t aub nog wel ff opnemen voor morunia nl(dus ja helaas offtopic, maar ik vind dit wel belangrijk)

    IK heb bij hem meerdere games gekocht/geruild en zelfs een MS race stuur. Al deze zaken zijn altijd netjes aangekomen.. zonder gebreken...

    Bij het stuur heeft hij zelfs gemeld dat er krasjes op zaten, en waar die zaten!

    Dus tja.. IK heb dus meerdere positieve ervaringen met morunia nl, en hij is in al die keren niet overgekomen als onbetrouwbaar of iemand die op een slinkse manier geld wil verdienen....

    Probleem bij 2e hands kopen op afstand, is dat je BEIDEN een gok neemt. De 1 moet eerlijk zijn bij het verkopen en de ander bij het aankopen.

    De enige die weet wie de waarheid spreekt in dit zaakje is diegene die liegt..

    punt.
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Je weet dus ook totaal niet waar je over spreekt, ik hang niks aan de grote klok, ik waarschuw mensen alleen voorzichtig te zijn, want ik gun het niemand om opgelicht te worden. Ik ga hier niet alle details op tafel gooien, maar de reden dat ik pas later ermee gekomen ben is dat het kabeltje van de mic bloot lag, maar ik kon de mic niet testen omdat morunia de bijbehorende kabel niet had meegestuurd, pas daarna kwam ik erachter dat de mic niet werkte. De linker kant brak bij de 2e keer finaal door terwijl ik die kant nog nooit in of uit had geschoven, dat was dus al veel eerder kapot. Ik zeg niet dat hij dat van tevoren had kunnen weten (dat kabeltje natuurlijk wel), maar uit fatsoen zou ik dan zeggen, goh vervelend dat het gebeurd is, ik betaal je (een deel) terug, maar nee, hij schuift alles makkelijk op mij af, dat is pas wat ik laag niveau en onvolwassen noem. Maar goed, laten we daar verder geen discussie over voeren, ik wil alleen zeggen, wees voorzichtig met dit soort aankopen! Gelukkig is de aankoop van mn X41 en de aan- en verkoop van tientallen andere dingen via marktplaats en fora wel heel goed gegaan met over het algemeen heel aardige mensen. Gelukkig bestaan die ook.

    Ontopic: Ik heb vandaag de X41 getest met een aantal films. Ik heb in een aantal reviews van headsets gelezen dat ze bij films toch wat teleurstellend presteren, maar dat kan van deze niet gezegd worden. Ik vind dat hij ook bij films een goede prestatie levert, de muziek klinkt helder, je hoort veel meer geluidsdetails en surroundeffecten zijn ook behoorlijk goed.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    jongens, we blijven zo toch door gaan. als iemand vraagt om op te houden doe dat dan ook.
    Ik kies geen partijen en wil dat ook niet gaan doen en hoop dat voor de rest niemand dat hier gaat doen.
    dus we gaan weer ontopic.

    Frontpage is grotendeels af, ik denk dat hij morgen klaar is en dan kan hij online zover ik weet :)
     
  8. black raven 8

    black raven 8 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Wonderlijk dat je zomaar leugens in je sig mag plaatsen hier.
    En beweren dat je ben opgelicht.. wat is dat voor kleuter gedrag?
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Onderwerp klaar nu toch?
     
  10. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Schijnbaar niet.... :):
     
  11. Morunia

    Morunia Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het bewuste jochie og wat heeft pmt hij me maar.
    Reactie is geen garantie.

    Nu is het klaar back on topic again! :b:
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb in mn ervaring van die skullcandy gezet dat ik t heel vervelend vind dat ik mn eigen stem niet in de speakers vd koptelefoon hoor. Daardoor ga ik veels te hard praten.

    Is dit misschien een instelling die ik kan wijzigen? Bij preferences heb ik geluid op speakers en headset staan omdat dit zo moet, anders doet de mic t niet.

    Hoe zit dat bij jullie?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope zover ik weet hebben alleen de astro en de x4 voice feedback (dus dat je je eigen stem hoort)
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat lijkt me juist irritant als je ook nog eens je eigen stem hoort echo-en.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De x41 heeft het ook hoor .. je hoort je eigen stem daar ook ..Vind jij het irritant dan?
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoor mijn eigen stem echt niet hoor, een enkele keer hoor je wel eens een echo door de mic van een ander, maar dat had ik met andere headsets ook.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  18. Morunia

    Morunia Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van met mijn headset.
    Hoor mezelf eigenlijk nooit.
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, hij is gloednieuw en werkt prima, ik zou niet weten wat je zou moeten horen, als ik mn mic bijvoorbeeld aanraak, dan hoor je dat wel in je headset, maar als ik gewoon in de game zit met chatgeluid en gamegeluid om me heen zit dan hoor ik niet mn eigen stem er keihard doorheen ofzo, maar mss ben ik er gewoon aan gewend ofzo, ik zal er eens op letten.
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik kan er (nog) niet over oordelen want gebruik nog de standaard officiƫle wireless xbox mic maar het lijkt me alvast onnodig & misschien zelfs irritant..

    Ik bedoel je hoort toch sowieso altijd wat je zegt, want helemaal geluidsdicht zullen die earpads ook niet zijn. En om je eigen stem uit een speaker te horen vind ik juist altijd vervelend, net zoals jezelf op radio of camera horen, klinkt altijd wat vreemd toch? :)
     

Deel Deze Pagina