1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ChaSe, 7 okt 2006.

  1. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    100 euro voor een hoofdtelefoon |:- hoe bedoel je oplichterij
    zijn er nog normale hoofdtelefoons voor 20 euro ofzo? aangezien ik er toch amper gebruik van ga maken.

    Heeft iemand ervaring met :
    een adapter die je in je controller kan klikken en daarin kan je weer een "normale" pc headset doen.
    misschien word dat anders een optie
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  2. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    leg eens uit, oplichterij?:confused:
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Mn stereo koptelefoon kostte 2 jaar geleden al €185 ;)

    Je kan ook een koptelefoon aan je tv hangen. Dan ben je een stuk goedkoper uit. Hang je de xbox headset om je nek en je bent klaar.
     
  4. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    gewoon ik vind het veel geld voor een headset.
    oplichterij.. omdat de productie kosten stukken lager liggen dan de winkelprijs. ze verdienen er na mijn mening te veel op :9


    ooooooooooooooooh
    dat is een slimme ;) alleen misschien een beetje irritant met de headset, maar ik ga het proberen :p
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  5. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat dacht je van je tv, je schoenen, je t-shirts, je auto, je huis, je pakje boter en je krantje die je elke dag keurig op de mat krijgt. Het is allemaal een complot_0/. Voor kwaliteit betaal je nou eenmaal. Ik heb mijn Astro A40 nu een dikke maand, I love them. Zou nooit meer wat anders willen zeg.
     
  6. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29

    Zo ken ik er nog een paar, wat heb je nog meer voor audio apparaten in huis staan? Juist, die worden op de zelfde manier vervaardigd. Dan kan je beter niks kopen. Hoe doe jij dat eigenlijk met games kopen? Weet je wat de productiekosten daarvan zijn en wat ze kosten? Noem je dat dan ook oplichterij? Succes!:thumbs:
     
  7. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren een Sharkoon Xtatic 5.1 headset. (oude versie)
    Nu wil ik deze aansluiten op de receiver Onkyo 706 via de front digital aansluiting maar ik krijg het niet voor elkaar, geen geluid. Moet ik nog wat instellen op de receiver zelf?

    Aansluiting:
    - Onkyo via HDMI naar de tv
    - Xbox 360 via HDMI naar de receiver
    en dan wil ik
    - Sharkoon via digital front receiver

    Dit omdat ik de Sharkoon niet alleen voor de 360 wil kunnen gebruiken maar ook voor de PS3 en voor de gewone films.
     
  8. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Als extra de tritton ax720 erbij gekocht, voor mijn chickie (en voor de heb).

    Heb ook de a40 dusse mijn kleine review onderaan de foto's is veelal in vergelijking met de A40.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    heb de tritton getest.
    Maar die mix-amp van de A40 is zooooow ideaal te bedienen, dat is zowiezo al +100 euro waard. (Dus ben wat dat betreft té verwend) Eigenlijk zo simpel maar zow handig. Hupsakey 2 knoppen...anyway je kent hem. Het "nadeel" van de tritton is dat de bediening aan de headsetkabel zit, en je dus niet heel snel de juiste draaiknop hebt gevonden (zijn er maar 2). Dat geklooi gaat me echt opbreken. Dus qua handelings is de astro über, en zeker zijn meergeld dubbel en dik waard. Heb je niks met voicechat, dan is de ax720 zekers goed. Ik meen zelfs ietwat betere surround te ervaren. Dus niet hij loopt links achter, maar hij loopt links achter op 19:40....
    Verder is de tritton ietsjes lichter maar ook iets kleiner en dus op mijn dikke kop knelt ie wat .
    En wat ik als grootste nadeel ervaar (maar zoals ik al zei als je niks met chat heb...boeien) is dat er geen voice feedback op zit . En echt waar als je de a40 gewend bent kun je niet meer zonder. Ik liep gewoon te schreeuwen door de mic.
    Maar als ik samen met mijn chick alan wake en heavy rain ga doen is ie über handig.

    Kortom, wil über perfecte chat: Koop de astro (geld dubbel dwars waard). Wil je chat en vooral surround: koop astro. vind men 230 euro teveel, dan val je zeker geen bult aan de goede ax720
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2010
  9. x IElementZ

    x IElementZ Trusted User

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al bijna 1,5 jaar de Turtle beach X1 headset.
    Geniaal koptelefoon. heel simpel aan te sluiten en te gebruiken. heb hem toen die tijd voor 63 euro gekocht. Je hoort echt alles om je heen.
     
  10. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje aan mensen met een Elite. Ik heb zelf de premium en heb mn Mixamp aangesloten met toslink op de optische uitgang die te vinden is in de RGB kabel. Ik wil eigenlijk binnenkort een Elite kopen (Witte Final Fantasy versie met 250GB), maar vroeg me af hoe ik dan van optische uitgang gebruik maak? Ik zou de doos zelf via HDMI aasluiten naar mn TV, maar heb begrepen dat hij geen aparte optische uitgang heeft en er ook geen dongle bij zit om vanuit je gewone AV de audio naar optisch te gooien.
    Hoe lossen jullie dit op? middels een dure extra kabel? En als je zowel HDMI als iets optisch hebt verbonden, moet je dan als je de audio over de gewone boxen wilt van de TV (aangezien ik niet altijd met een headset op zit) elke keer in de settings switchen?

    mn PS3 heeft apart een optische uitgang, maar daar moet ik dus wel steeds de settings veranderen afhankelijk van of ik wel of geen headset gebruik...
     
  11. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
  12. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah super, had deze wel gezien maar toen was hij geloof ik bijna 50 euro. Als je die gebruikt, gaat de audio dan altijd door beide kabels of moet je in je audio settings de output selecteren?
     
  13. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb zowel via me tv, die met HDMI is aangesloten, als met me headset geluid en die is via optisch aangesloten dus.....................;)
    Ik zou dus niet weten of je wat in je audiosettings moet wijzigen! Ik heb er zelf geen behoefte aan.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2010
  14. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nee ik ook niet! bij mn PS3 is het alleen zo dat als ik over de tv audio wil middels de HDMI dat er dan geen geluid komt uit mn headset. Je moet dan echt in de settings het geluid switchen naar optisch of omgekeerd. nogal irritant als je gewoon snel even wil spelen.
     
  15. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    op ps3 heb je sinds de laatse FW update OOK de mogelijkheid om via 2 verschillende kabels audio te krijgen \o/
    Onder audio kun je "meervoudige uitvoer" selecteren:b:
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    het kan zelfs gratis als je de plastik kap van een oude AV componenten- of VGAkabel wrikt.
    Zie de openingspost van het surroundtopic. Daar staat een video uitleg en is echt heel simpel.
    Nadat je dit hebt gedaan kan je de optische uitgang van de gestripte kabel gebruiken, omdat deze nu wèl tegelijkertijd met de hdmi kabel in de xbox past.

    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=134268

    De dongle uit deze advertentie is wel een heel stuk goedkoper geworden gelukkig.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  17. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben daar zelf niet zo'n voorstander van om de boel los te wrikken.
    Ik zie mezelf al een schroevendraaier in me eigen arm steken, liever 22€ neerleggen en voila, klaar!;)
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik kreeg gister mijn X41 niet meer aan de praat :eek:?! Als ik de headset aan wilde zetten ging ie meteen weer uit! Neem dus aan dat het aan de batterijen ligt, dat die leeg zijn. Maar ik heb m net 3 weken en gebruik m niet eens elke dag? Gaan die dingen zo snel leeg dan?!
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heeft iemand toevallig ervaring met de X31? Ik wil eigenlijk een WIRELESS headsetje om 's nachts een beetje fatsoenlijk te kunnen gamen... De x41 is me gewoon te duur. Ik snap dat goede wireless headsets al snel boven de 150 euries uitkomen, maar het was niet de bedoeling om zoveel uit te geven aan een koptelefoon....

    De mic schijnt nog wel eens echo te geven, maar ik was niet van plan om deze echt te gebruiken (die headset heeft geen nut als ik zelf nog ga lopen schreeuwen he :+ )

    Andere suggesties zijn welkom hoor :9
     
  20. Sunblade NL

    Sunblade NL Elite Gamer

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik wou denk ik de Sharkoon X-Tatic Digital V3 kopen via http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=kh#s19 ma is dat dan ook de nieuwe V3 versie en of zijn er ook nog kwalitatief betere headsets voor rond de 100,- euro het mag mischien iets meer maar liever niet of het moet kwalitatief wel een wereld van verschil maken ;)

    Greetz,

    Sunblade :D
     

Deel Deze Pagina