Dolby set van thrustmaster.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ssjstefan, 23 sep 2002.

1. ssjstefan

ssjstefan Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik wilde vragen of dit een beetje goeie dolby set is Klik hier
    .:confused:

2. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Die set heb ik thuis staan ;) Achter mn pc! Voor achter je xbox is i niet goed hoor. Het lijken 4 boxen, maar het zijn eigenlijk 2 boxen (op de subwoofer na!) die vast op elkaar zitten. Je kunt ze wel onafhankelijk van elkaar draaien om het geluid te richten. Om ze achter je xbox te doen moet je wel wat xtra kopen.... Maar wat weet ik niet. Die advanced scart?! Is niet mijn afdeling...

3. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt de gebruiksaanwijzing niet gelezen. Ik heb hem ook en ze doen het perfect. Je kan ze makkelijk aan de Xbox aansluiten, zonder dat je een advance kabel nodig hebt. Via een kabeltje dat erbij zit kan je hem aansluiten. Er komt een aardig geluidje aan. Hoewel het geen 5.1 set is, is het toch een goed setje hoor.

oja, das waar, Je hebt gelijk wat betreft die boxen. Het lijken er 4. Dacht ik ook, maar zijn er 2. Niet dat dat echt supererg is. Doet het goed genoeg

Laatst bewerkt: 23 sep 2002
  4. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Owh :eek: ! Tnx...! Ga ik nu maar dat kabeltje zoeken, want dat is pleite ]:-

5. ssjstefan

ssjstefan Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het is het wel waart om te kopen.

6. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    SHIT, ken geen plaatje van mijn comp hier neer zetten (toch?)

Maar je moet een mini-jack/RCAsplitter hebben, die zat erbij. Daar moet je je rode en witte kabels van je console op aan sluiten. De mini Jack/RCAsplitter moet je dan weer aansluiten op de andere mini-Jack die weer aangesloten zit op je subwoofer.

Staat ook in de handleiding trouwens:+

BTW ssjstefan
    IK vind het waard om hem te kopen.

7. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Ken m niet meer vinden :'-( Dan maar een nieuw kabeltje kopen. Wel een wat langere dan die mini, anders staat mn subwoofer zo dicht bij mn tv. Als dat werkt is t inderdaad een goeie set voor je xbox. Toen die achter mn pc stond kwam er ook mooi geluid uit...:)

8. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    das minder voor je, maar wat je zegt. Is een goed setje boxen voor je Xbox:D

Deel Deze Pagina