Heet weet hier iemand een beetje wat van dolby-surround setjes af. Want ik ben van plan er een te gaan kopen. Maar weet iemand een beetje goeie (die ik ook op mijn xbox kan aansluiten) voor zoon 4 a 500 euro????
creative inspire 5700. http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?prod=253 399,99 euro. dts, Dolby Digital Surround.
Bedoel je dat die er wel op moet zitten of dat die er (meestal op zit) lijkt mij bij die inspire er wel op zit aangegezien hij er de 'volmaakte partner' is. En als dat niet zo is hoe heet de kabels die ik dan nog nodig heb??
Yup, zolang er een decoder bij zit kan dat. Andere goedkope oplossing is daarom ook een DTT3500, rond de 230 euro. Inclusief decoder, 5 tweeters en 1 sub. Leuk speeltje voor de PC en ook leuk in combinatie met Xbox voor de mensen die er niet zoveel geld aan willen uitgeven
Zijn die creative dingen enzo die je bijvoorbeeld bij Dixons en Dynabyte te koop hebt, ook aan te sluiten op je tv/xbox?
Zoals ik h ierboven zeg : Zolang er een decoder bij zit is het goed. Dus JA zon DTT3500 setje is aan te sluiten op Xbox, maar die Inspire 5700 ook (de 5300 niet, of je moet ween decoder hebben)
Dag Rego, Er zijn al wat Treads die over dit onderwerp gaan, zowiezo is het al vaker besproken, maar hier een korte uitleg: Je moet goed kijken als je een (standaard) surroundsetje koopt dat je wel je XBox goed (digitaal) kunt aansluiten. Dit doe je doormiddel van de Xbox SCART-kabel (uitgebreid/advanced) Meer info hier Denk er goed om dat je naast deze kabel nog een optische kabel nodig hebt om deze dan in je surround versterker te pluggen.prijzen en info Zonder de advance kabel en optische kabel kun je NIET surround luisteren. Let dus heel goed op, want uiteindelijk heb je veel meer nodig dan zomaar voor 500 euro een surroundsetje!! Goed informeren: optische aansluitmogelijkheden!! Veel succes met je zoektocht naar jou surround geluid en ga eerst heel goed luisteren naar verschillend setjes. Tip kijk hier eens voor een surroundsetje. Stuk goedkoper. Kijk onder Lautsprecher ---> heimkinosets ---> Canton Movie 10 (329 euro) Zoek zelf verder naar een Surround verserker. Mzzl.
Dan moet je echt beter zoeken.... want de creative 5700 kan je al krijgen voor 342 euro inclusief BTW
Dus naast een set met receiver heb ik een advanced scart-kabel (van xbox naar tv) en een optische kabel (van setje naar tv?) En kent iemand nog een paar plekken waar ik goedkoop de Dtt 3500 en/of de inspire 3700 ken krijgen??
weet je zeker dan of je een speciale kabel hebt van de xbox die 5.1 uitstoot ik zal eerst even goed maar dan goed informeren. maar je bent zón 250€ kwijt voor een goede set
kga morgen die dtt3500 bestellen, weten jullie ook nog waar ik een optische kabel kan halen en hoeveel dat kost. De advanced scart cable heb ik al
speakers? Weet iemand of ik deze speakers op me xbox kan aansluiten of op me pc.... Speakers kan iemand me alsjeblieft raadgeven want er stond op een site dat het voor Gaming is en Home entertaiment... Bedankt alvast, Mota15 P.S je kan dat setje al voor 62 Euro krijgen
volgens mij kan dat wel maar heeft dat niet veel zin want die set is geen 5.1 set dus het 5.1 geluid dat de xbox uitstoot heeft kan dan helemaal niet uit die boxen komen in 5.1 formaat. en 62 euro lijkt me een beetje te goedkoop. lijkt me dan niet echt kwaliteit.