check deze site en zeg wat jullie er van vinden, het lijkt mij wel een koopje... http://www.ebgames.com/ebx/categories/products/product.asp?pf_id=211472
Het lijkt heel goedkoop. Maar reken maar dat er nog behoorlijk wat verzendkosten bij op komen en om een of andere manier worden zulke bedragen nooit goed omgerekend. Je kunt 100$ eigenlijk niet vergelijken met 105 Euro. Het wordt op een misterieuse wijze toch altijd veel meer.
Tja, wat zal ik zeggen. Het is goedkoop, en er komt dolby 5.1 uit ja. Maar wel uit een 15 wat subw. en 5 wat satelietjes. Dat is echt heel weinig. Als je dat vergelijkt met een wat duurdere variant, merk je het verschil ECHT duidelijk. Dus ik weet niet wat voor eisen jij stelt aan je geluid, maar ik zou zeggen spaar nog ff door ofzo en koop iets meer kwaliteit.
Das die van thusmaster geloof ik? Niet veel soeps zo te zien, zijn maar 5 watt :/ Maar ach, meeste gamers hebben niet zoveel geld dus dan is het wel een handige optie ja Heb zelf BTW geen DD op me XBOX, wel een home cinema set, zit alleen jammer genoeg geen optical in op