dolby...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rem, 8 jun 2002.

1. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand meschien een kabel voor mijn xbox, die dan kan aansluiten op me verserker inplaats van alleen op me tv.
    Ik kon met de ps2 me geluid op de versterker zetten, en dan de scart op me tv.
    Toen had ik veel mooier geluid als nu.
    Als iemand er iets over weet, alvast bedankt.

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lezen vriend

hoeveel van deze vragen ik al niet beantwoord heb...............ik ben de tel nu kwijt.
    kijk bij antwoord op surround vragen slimmerd.]:-

3. dantm

dantm DanTheMan

Leuk Bevonden:
    0
    Re: lezen vriend

het probleem is natuurlijk dat mensen die hier net komen en mischien de weg nog niet overal kennen natuurlijk niet weten hoevaak dit soort posts al voorkomen..
    mischien handig als dit soort info in een FAQ komt of dat als je dan reageerd je een link plaatst naar de thread waar het antwoord in zit:)

nyway..
    zelfs met de standaard AV kabel die meegeleverd is met je xbox kun je je geluid over de versterker krijgen, gewoon de rode en witte stekkertjes niet in het scart verloop doosje steken maar gewoon in een versterker ingang
    Alternatieven zijn het gebruik van andere AV kabels (Advanced AV pack, Advanced SCART kabel) die de mogelijkheid geven het geluid digitaal in je versterker te krijgen (digitale optische kabel is nodig)

4. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: lezen vriend

Ja oke dat begrijp ik als ik hem in me versterker stop, maar dan moet ie toch nog verbinding maken met me tv???? alvast weeer bedankt

5. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt 3 stekkertjes in dat scart-blokje zitten dat er standaard bij zit: een rode, een witte en een gele. De scart stop je in je tv, t gele stekkertje stop je in de scart, de rode en witte stop je in je versterker.... That's it
    Maar je kunt veeeeeeeel beter een advanced scart kabel kopen, daarop zit een uitgang voor een optisch kabeltje, voor dolby digital

6. dantm

dantm DanTheMan

Leuk Bevonden:
    0
    amen:)

je versterker moet natuurlijk wel een optische ingang hebben...
    en het beste is als je tv s-video of RGB ondersteund.
    Als je tv RGB ondersteund neem dan de Advanced SCART kabel, als je tv geen RGB maar wel S-video ondersteund neem dan het Advanced AV pack

voor meer info zie http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3539

7. Elzo

Elzo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL en DD5.1 ondersteunen.

8. dantm

dantm DanTheMan

Leuk Bevonden:
    0
    mm.. ja.. dom van me.. das ook wel handig:)

hoewel.. mischien ondersteund de xbox ook wel digitale pcm signalen:)

9. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die stekertje was ook al een idee van mij maar die red ie dan niet naar de tv toe net effe tekort

ik zou wel niet zo slim zijn, maar hoe ziet ongeveer zo'n optische ingang er dan wel niet uit :confused: :confused:

Weer bedankt ;)

Laatst bewerkt: 8 jun 2002
  10. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    er staat een plaatje in de tread van beukers(sr)
    tread title:vragen over surround, ofzo:D

Deel Deze Pagina