Domme atwoorden

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Nice 2 Play, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nice 2 Play

Nice 2 Play Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me nu sinds twee dagen aangemeld en een paar vragen gesteld en ik krijg zulke domme antwoorden en opmerkingen, inplaats dat je geholpen wordt. Wordt dit bedoelt met het forum. als dit het is ben ik er gauw klaar mee. [bedankt XBW].

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een opmerking dat je eerst de zoek functies moet gebruiken vind ik niet dom !!!

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Thread verplaatst naar het juiste forum.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    vind je het gek als je zulke topics maakt... 8)

goede spelling trouwens... wijst naar topic titel... :9

5. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Als je geen domme antwoorden wilt hebben moet je geen domme vragen stellen :+

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Met een forum wordt een community bedoeld die elkaar van informatie voorziet. Niet 'plemp je vraag neer en verwacht binnen 5 minuten antwoord.'
    De meest belangrijke functie van een forum is de [search]zoekfunctie[/search]. Vooral met een forum van deze omvang is het van belang dat je die gebruikt, want je vindt er bijna alles mee wat je wilt weten. Als je een topic opent en je stelt daarin een vraag (of 3 vragen over 3 verschillende dingen zoals in jouw geval, wat sowieso niet de bedoeling is) en die vraag is al gesteld, dan zijn we genoodzaakt om die thread te sluiten en je door te verwijzen naar de thread waar het antwoord al instaat. Dit om een wildgroei aan threads te voorkomen. Het is heus niet bedoeld om te pesten of iets dergelijks, en ik hoop dat dit je er niet van zal weerhouden om xbw vaker te bezoeken.

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Domme opmerkingen horen bij een forum. Om welke thread/post jouwerzijds ging het, dan kunnen we zien waar je het over hebt.

8. Nice 2 Play

Leuk Bevonden:
    0
    jE PROBLEEM WORDT ER NIET ECHT GEHOLPEN, ik vroeg iets van CS-live en wordt door verwezen een thread die daar niet eens over gaat.

9. Nice 2 Play

Leuk Bevonden:
    0
    probleem niet kunnen zien en horen, dat is niet wat ik vroeg.[zie x-box live gaming forum naar me vraag].

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ja, dat is dan wat minder natuurlijk. Dat komt wle vaker voor, Maar is jouw eigen thread nu nog open? Zo ja, zou je er even naar kunnen linken?

11. Nice 2 Play

Leuk Bevonden:
    0
    Me vraag was als een vriend mee uitnodigt en ik wil join him dan lukt dat niet, en het zelfde geldt voor als ik een dogfight heb gespeelt en de sessie is afgelopen dan kom ik niet vaak meer op de host zijn server. Bedankt alvast WALRUS voor de helping hand.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat probleem dat je beschrijft ... Niet meer terug komen in de sessie van een vriend ... Kan worden opgelost met de beschrijving in de thread niet kunnen horen of zien van personen ... met "zien" van personen bedoelen we o.a. het niet meer kunnen Joinen

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij werd er toch nog redelijk goed antwoord gegeven op die vraag van je over Crimson Skies. Misschien helpt het ook wel even om het beleid door te lezen.

Edit: En over het andere draadje dat je hebt aangemaakt, kun je absoluut niet zeggen dat niemand je probeert te helpen denk ik. Je hebt al best veel tips, toch?! [ik heb het dus over de thread: Afspeel problemen.

Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit is de thread van Nice 2 play over crimsonskies en burnout 3 en connectivity problemen

NB hier nog de centrale thread van Crimson Skies

Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  15. Nice 2 Play

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Fardo You Are Great.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Post even je P, L en MT NT IC waarde in dat topic. Dan kan ik weer kijken of ik kan vinden waar bij jou de schoen knelt. :)

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nu ineens wel?

Eerst gaf ie maar een dom antwoord?
    Verder kijken dan je neus lang is, ipv direct gaan zeuren. :cool:

18. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Idd...