moet je die nintendo fans is horen na het GROTE nieuws echt een pro-gamecube site dat gamesen moeten ze veranderen naar gamecubesen
Dit zijn de reacties op het nieuws en dat k,unnen ze bij Gamesen volgens mij niet bepalen wat hun visitors zeggen dus... Al heb ik ook mijn twijfels soms over hun objectiviteit!
je hebt van die mensen....... dit soort mensen zijn gewoon zielig, ik ga toch ook niet zeggen "he een picachu pop kost 10 euro dus waarom een gamecube van 250 euro"
maar heb je die first impression gelezen van de xbox 1 al negatief de jaloezie en er gaan toch veel mensen naar die site weer een paar xbox klanten weg gejaagd
Ik neem GameSen ook niet als een serieuze website, niet alleen omdat ze toch duidelijk anti-Xbox zijn en pro-Nintendo, snap ik ook niet hoe die site zo groot is geworden, het nieuws is onvolledig, laat en zonder ook maar enige bronvermelding vaak. (sorry rookstar, kwaliteit van de inhoud van de reviews is wel goed )
No offence taken, Wouter. Begin ook steeds meer kritiek op GameSen te krijgen. De community aldaar zuigt zwaar in ieder geval.
maar op deze manier vind ik dat er geen een echt goede gameswebsite is in Nederland, elke grote site heeft wel wat op aan te merken.. Ik lees eigenlijk laatste tijd weer geregeld bladen (PCGameplay op het moment, die neemt mn pa altijd mee van zijn werk) en dat bevalt me goed, goede verhalen, geen amateuristische zooi
ja precies geen enkele website is echt objectief jammer zou wel moeten gamesen spant natuurlijk de kroon dat is echt zielig als 1 van de grootste gamessite van nederland moet je toch objectief zijn en dat zijn ze niet best wel zielig het zijn toch volwassen kerels
Het is niet erg als een site een sterke voorkeur heeft voor bv. nintendo. Maar ga dan niet de Xbox afzeiken met zwakke argumenten, en ondertussen zeggen dat je neutraal bent. Vooral die eigenwijze gasten die totaal niet luisteren en alleen maar steeds hetzelfde zeggen, die zijn irritant. Maarja, de meeste kinderen zijn irritant.