Het beeld van mijn Xbox veranderd steeds van helderheid. Het ene moment staat het normaal en dan is het weer veelste donker. Als ik nou de bijgeleverde kabel of de RGB kabel gebruik het probleem blijft. De optie PAL 60 help ook niet en aan mijn tv ligt het ook niet want de PS2 werkt wel normaal.
Bij zowel de aansluitingen voor op het toestel als scart 1 en scart 2 beide RGB hebik het zelfde probleem. Als ik de Xbox aanzet en het menu komt in beeld dan is het beeld normaal maar ga ik naar bijvoorbeeld settings en daarna voor terug naar het hooftmenu dan is het beeld weer veelste donker. En langzaam zie het beeld weer normaal worden maar dat duurt toch nog wel 20 seconden.
Helaas ligt het aan mijn Philips Matchline Breedbeeld tv. Heb je een toestel met alle functie die je kan bedenken werkt het niet goed. Sluit je de Xbox aan op de gewone Huis , Tuin en Keuken Philips tv en je hebt het beste beeld. Je Matchline toestel geeft problemen met de overgang van een donker naar licht.
pika ? pikachu chu, chu pika, pi pi kachu PIKACHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!! mzzl Munch and Pikachu
Kan je dat brightness gedoe van je TV niet gewoon uitzetten en het ouderwets handmatig instellen? Anders kan je altijd nog de Rembrandt-toren bezetten!!!
geloof dat er spellen zijn die reageren op de klok van de x-box....dus als je een spel s'avonds speelt is het in het spel zelf ook schemerig of donker......maar dat zal wel niet het probleem zijn denk ik....hoop ik voor je...
Vandaag de game DAO3 gekocht het werkt zonder problemen. Het probleem treed op bij games zoals Halo en Oddworld. Vooral bij Halo waar je veel donkere stukken tegen komt , heeft mijn tv er problemen mee. Ik heb vandaag naar Philips maar een e-mail gestuurd kijken hoe zijn reargeren. Ik heb alle instellingen van mijn Tv al geprobeerd , 100HZ , Natural Motion , Digital Scan. Maar alles met het zelfde resultaat.