[yt]yVq7XNV7K0w[/yt] [yt]Y3Dd6fp3nlc[/yt] Release: 3 december 2010 Lijkt erop dat Nintendo weer voor de 2D stijl gaat, net als in New super mario bros wii. Nu nog een nieuwe 2d zelda en ik ben dik tevreden. Less is more bij nintendo games vind ik.
Deze komt zeker in mijn collectie voor de Wii.Ben altijd fan geweest van 2D spellen zoals Mario World enzo.Ben benieuwd hoe deze weer is.Indd.Een 2D Zelda lijkt mij ook cool zoals voor de SNES vroeger.
Weet niet of jullie het al wisten, maar hij komt 3 december uit De game gisteren op Firstlook gespeeld en is erg tof! Speelt precies zoals je verwacht en ziet er meer dan prima uit.
Ik kijk er enorm naar uit. Gelukkig worden we met deze niet genaaid in Europa, want Kirby komt hier pas TBA 2011 uit, terwijl hij al deze maand in Japan en de VS komt.
Meh... Ik mis dat typische Rare stijltje toch wel bij deze titel. Ik ga hem wel aanschaffen, want ik ben allang blij dat ze überhaupt weer eens een Donkey Kong Country maken. Wat waren die games toch vet op de SNES
Dit is Retro Studios, die al twee generaties vele malen beter zijn dan Rare, dus ik mis het Rare stijltje totaal niet
Heb hier wel zin in, wtf dat puzzelstukje (moest meteen aan Banjo kazooi denken). Nu hopen dat doordat ik hier heb gereageerd niet ineens het topic dood is voor maanden (zoals in de andere Nintendo topics )
Nadat ik Metroid Prime trilogy heb uitgespeeld, kan ik gelijk met Donkey Kong verdergaan. MP 2 en 3 moet ik nog uitspelen, maar dat geswitch tussen licht en donker steeds in MP 2.
2 is dan ook de slechtste van de 3. Heb die ook nooit uitgespeeld. En nu je het toch over Metroid Prime hebt, de composer van Super Metroid en de Prime serie is ook de composer voor Donkey Kong Country Returns!
2 vond ik helemaal niet slecht hoor, tuurlijk een stuk minder dan de 1ste maar die kon je ook gewoon niet overtreffen.
Whaha en zo herhaalt de geschiedenis zich weer, een eerste in een serie wordt weer gezien als de beste. Net zoals dat andere de eerdere metroid op de Snes weer beter vinden :b:
Klopt.Die waren ook erg leuk op de SNES.Ik speel ze alle 3 nog regelmatig. Ben dan ook erg blij dat het voor de Wii uit komt. Mijn volgorde was altijd gewoon: 1,2 en 3(3 vond ik de minste)
Maar 2 en 3 waren niet eens Donkey Kong games, aangezien ie er niet eens in zat. (Ja, ik weet dat je hem in 2 moest redden)
Heb de game ook in pre-order staan. Gaat echt een toppertje worden. Vond de games altijd al geniaal op de SNES en vind het zo tof om te zien dat ze het oude stijltje gebruiken!