Chello??
is dat dat bedrijf, die mij 1 jaar nadat ik mijn abbo opgezegd had, nog rekeningen stuurde?
is dat dat bedrijf waar ik 20 brieven naar toe heb gestuurd, en maar 1 keer een antwoord heb gehad in de trend van: beste meneer, excuses voor al het leed dat u gehad heeft, u heeft gelijk.... (na 1 jaar ofzo)...
is dat dat bedrijf, dat mij continu drijgde aftesluiten, omdat ik een paar keer meer dan 30Gb per maand had gedownload??
is dat dat bedrijf, wat redelijk vaak in mijn regio niet eens is verbinding had??
is dat dat bedrijf, waardoor mijn telefoonrekening omhoog ging, omdat ik door al die ellende tamelijk vaak moest bellen met een servicelijn, die mij vervolgens tamelijk lang in de wacht zetten, en daar dan ook nog eens $$$ per minuut voor durfde te vragen??
is dat dat bedrijf, waarvan de ik de borg voor mijn modem nog steeds niet terug heb??
is dat dat bedrijf dat stiekem steeds duurder en duurder word, terwijl mijn nieuwe provider juist goedkoper word?? (dat heet concurentie op de adsl markt)
sorry, maar dit moest er effe uit.....
vergeet trouwens niet, dat er inmiddels al tamelijk wat adsl providers zijn, die voor 65 euro in de maand, een verbinding leveren die sneller is (2048/512), betrouwbaarder (bbned) is en waar je mag delen, een webserver draaien etc etc..
maw: misschien dat overstappen op adsl echt niet zo verkeerd is....
nogmaals sorry voor deze uitspatting, maar chello komt me een beetje de strot uit na al die ellende...
en het ergste is, ik ben niet de enige die dit soort praktijken heeft meegemaakt... ben blij dat ik het nu achter de rug heb..... in ieder geval sturen ze geen rekeningen meer.....het enige puntje dat nog open staat: de borg van de modem......maar goed, dat zie ik wel, of ik die ooit nog krijg....
ps: wat ik bedoel te zeggen: als je adsl te duur vind, vergeet dan niet, dat je er ook veel meer voor krijgt.. (voor mij was een veel betere service een van de redenen om over te stappen en de betrouwbaardheid)
signed,
een heel blije Cistron gebruiker
Laatst bewerkt: 5 mrt 2003