ik heb adsl van KPN (ADSL-DIRECT GO) maar nu ben ik al over het donwloadlimit en nu wil ik weten hoe ik dat kan bijhouden (hoeveel ik gedownload heb) maar dit gaat niet via KPN.COM weet iemand hoe dat wel kan......
Dat zou toch ook op die site moeten kunnen, dat je moet inloggen. Ik heb telenet ook met DLlimit (Opzich best rot ) maar ik ken naar hun site gaan en inloggen en dan ziek mooi een DL metertje staan
de DU meter werkt niet eg goed, hij zegt dat ik download terwijl ik het modem heb uitstaan, dus daar klopt nie zo veel van trouwens ik heb KPN gemailt en ze zeggen eerst dat het via MIJN KPN moet gaan en als ik terugmail dat ik het niet kan vinden zeggen ze ineens dat dat helemaal niet gaat via MIJN KPN Weet iemand een betere download meter??
Vraag je ouders voor een andere ADSL abo zonder limiet Scheelt een hoop. Voor dat je het weet zit je al op 1 gb...
een 1gb limiet... dan zou ik er de eerste dag van de maand na5uurjtes overheen zijn... ik down denk gemiddelt 50gb per maand ofzo
ze mogen volgens mij geen downloadlimiet hebben als je niet op hun site kunt kontroleren hoeveel je gedownload hebt.
Dat is zo gebeurd. Binnenkort een 250 gb hd... nu nog maar 40 op pc en 20 op laptop. Ik down ong. voor 5 gb per maand.
als ik klaar ben met me downloads die aanstaan ben ik weer 17 gig rijker en heb jij maar 1 gig data limit dat is wel verdomde weinig. maar geloof dat ze maar 20 cent per gigabyte rekenen
Ik houd mijn downloads een beetje in de gaten met netlimiter. Hier in Schiedam (kabelfoon) geld een limiet van 30GB per 2 maanden en geloof me, daar zit je snel aan...... Wat trouwens ook leuk is aan limiter is dat je kan bijhouden hoeveel data je van en naar je xbox verstuurt, als je dat doet tenminste
ik heb hier planet comfort..en download ook ongeveer 50 gig per maand. maar het beste wat je kunt doen is een downloadmeter, zoals de andere personen al hebben gezegd..of over stappen op een andere provider, of je abo upgraden..
haha, ik heb geen datalimiet en ik down ongeveer zon 5 gig per maand en mun zus download gwoon wa het kan vinden op kazaa dus da is ook een boel . maar 1.5 is idd een klote limiet
5 gig is eigenlijk best veel, ik denk ook niet dat alles wat je downt legaal is maar daar hebben we het niet over, je moet in computerblaadjes snuffelen en dan vindt je vanzelf een goede