1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doodstraf voor Amerikaanse kat

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 30 mei 2006.

  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hier is maar een emoticon voor mogelijk:

    :emo:

    Ge-wel-dig:cool: Wat een zielige lui hebben ze daar weer rondhangen :lol:
     
  2. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Wat zeg je? Ja die kat moet dood zeg ik je DOOD!!! 8)


    Bullshit van het hoogste caliber :+
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA
     
  4. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Kansloos..!!:p
     
  5. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zie er wel een kern van waarheid in. Maar dat het hier om een kat gaat die een benul van een halve kastanje heeft is het wel heel erg bizar. En om die kat af te maken is al helemaal triest.
     
  6. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit deden ze in de Middeleeuwen ook weleens.

    Zien we weer eens in welke tijdsgeest de VS zit.
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk dat de pedopartij hier niet zo blij mee is. Ik denk dat zij wel de kat lekker te grazen zouden willen nemen:emo:
     
  8. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet Zoofilia.
     
  9. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelde waarschijnlijk dit punt uit het pedo partij programma:

     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tegenwoordig zullen ook de dieren zich aan de regels moeten houden zo niet zullen ervoor gestrafd worden net zoals deze kat.

    LIKE OMFG XD

    Zoiets als dit kan ook alleen maar in amerika gebeuren.
     
  11. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    OJAA! nog ff, de wereld wordt steeds gekker, een kat die even door een tuin wandelt van een ander krijgt meteen de doodstraf... een persoon die een ander vermoord krijgt alleen een celstraf, waarom geven ze zo een persoon dan niet meteen de doodstraf?? echt lomp die mensen, kat de doodstraf geven, echt focking, focking lomp! god bless you lewis!
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gaan ze nou ook mensen de doodstraf geven die door de tuin van een ander lopen? Ben bang dat er over een tijdje nog maar weinig mensen op deze planeet leven dan. |:-

    Je kan beter iemand vermoorden. Krijg je 15 jaar en kom je na 8 jaar wegens goed gedrag vrij. |:-
     
  14. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    haha kut voor de postbodes dan :+
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, die krijgen nu allemaal de doodstraf.

    Ben bang dat we nu ook de mieren en pissebedden in de tuin moeten gaan aanklagen en de doodstraf moeten eisen.
    Ben bang dat we nu ook de bladeren van de boom van de buren die in onze tuin vallen moeten gaan aanklagen en verbrandingsdood eisen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  16. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus man, denk eens na wat je zegt. Hoe wil jij in gódsnaam een kat leren dat hij ergens in de buitenwereld niet mag komen? haha
     
  17. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Typisch Amerikaans...straks wordt dit ook een of ander complot.

    Nog meer van die dingen:

    Vrouw dient schadeclaim in omdat ze haar natte kat in de magnetron had gedaan. Kat was natuurlijk dood, maar ze diende de claim in omdat het niet in de instructies stond dat je geen kat in de magnetron mag doen. Het bedrijf moest dokken.:{

    nog 1:

    Een inbreker was in een huis ingebroken alleen hij had zijn rug gebroken ofzo door zo'n raampje wat meestal boven de deur zit. De bewoners moesten de schade betalen :{

    Dit gebeurde in Amerika :eek:
     
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    haha idd..

    maar ook erg triest dit.. een kat de doodstraf geven is bijna zeggen dat het ook een soort mens is die keuzes kan maken en verschil weet tussen goed en fout.
     
  19. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    een kat kun je wel degelijk leren om ergens niet te komen, ik heb 1 van min katten zelfs zo ver gekregen dat ze apporteerd. Dus het baasje is aansprakelijk, die is verantwoordelijk voor de kat.
    en dat iedereen zo raar staat te kijken van die advocaat, in amerika is het normaal dat iedere idioot er een heeft.....
    ik sta meer te kijken van het feit dat de kat al 2 jaar agressie-therapie heeft....ik zie het beestje al zitten bij de psychiater...
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha inderdaad, maar om een kat nou te leren waar hij wel of niet mag komen vind ik onzin. Heb het dan ook nog nooit iemand zien doen. Mensen die zeuren over een kat in hun tuin moeten niet zo piepen imho.
     

Deel Deze Pagina