1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doodstraf voor Amerikaanse kat

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 30 mei 2006.

  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hahaha , je hebt gelijk , die moeten gewoon een fox terrier gaan kopen , en het kattenprobleem in de tuin is in één klap opgelost.
    Ik vraag me alleen nog af wat die kat als laatste maal gaat krijgen , kitekat , whiskas of sheba .
    Gekke jongens ginds in amerika , the land of the free , daar waar alles kan en mag , en het gekste eerst , stelletje hypocrieten als het je mij vraagt .
     
  2. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Het was in Europa tijdens de middeleeuwen normaal dat een dier werd veroordeeld door een gerechtshof als het een mens had gedood.
    Het is verfrissend om te zien dat Amerika eindelijk probeert om tot ons middeleeuwse nivo op te klimmen.
     
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hahaha, :lol: :lol: _O_ \o/ , gewoon kostelijk _O_ .
    Nu als je maar even naar bush himself kijkt , moet ik je gelijk geven.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het een samenzwering was en dat de kat een aantal dubbelgangers had. Misschien moeten ze DNA check's doen om te kijken of het wel de echte is?

    UPDATE: Er zijn zojuist 2 katten in de zandbak geweest, die 2 naast elkaar staande torentjes omver hebben gegooid. Gevreeds wordt voor het leven van 7 zandvloooien :eek:

    8)
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets bewijst echt weer hoe gestoord de wereld is, met name de VS.
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    En george bush heeft zojuist verklaard "het is iran , zij hebben twee als katten vermomde terroristen gestuurd om deze snode daad te plegen , dood aan de ayatollah's '' .
    Aanvallen , der op los met die tomahawks om zo te laten zien dat de vs niet spot met het nodeloos doden van zandvlooien .:+
     
  7. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om dit nieuwsbericht, dit is wel het meest belachelijke nieuwsbericht wat ik in tijden heb gehoord. (op die pedopartij na). Het bewijst maar weer eens hoe scheef de rechtsgang is en hoe idioot die Amerikanen af en toe redeneren.
    Ik twijfelde eerst aan de betrouwbaarheid van dit bericht, maar als dit werkelijk klopt dan moet Amerika zich diep schamen. En voor die kat, erg sneu.
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ze gooien gewoon een bom op elke plek in amerika waar een kat zich zou kunnen bevinden, zijn ze meteen van het probleem af :emo:
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    En terzelfde tijd zijn wij ook van het héle amerikaanse probleem af .:lol:
    Dit moet toch iemand eens in georgskes oor gaan fluisteren ,en het liefst met atoombommen om hélemaal zeker te zijn .:+
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    \o/ :thumbs: _O_
     
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit serieus? Of horen dit soort berichten gewoon op geenstijl.nl ?
     
  12. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hier maar 1 ding over zeggen:
    OMFG!!
    wat een debielen daar in de VS 8)
     
  13. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    :eek: Ahw. Kan ik die kat niet overkopen. Heb een grote tuin waar hij van mij lekker los mag lopen.
    Dit is gewoon triest...

    Er zat trouwens ook een spin op mijn kamer.. die heeft een vlieg vermoord. Dus ik heb de spin veroordeeld tot de doodstraf.
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Aaaagh , amerikaanse imperealist , schaam je , die spin deed niets anders dan wat spinnen behoren te doen , vliegen doden om te overleven .:+ 8)
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    In engeland als je zelfmoord hebt gedaan wordt er een onderzoek voor moord onderzocht want volgens hun is het moord. (beetje offtopic)

    Maar dat ze zoiets gewoon kat voor de rechter, zou die kat trouwens ook een advocaat ofzo krijgen want als je een kat de doodstraf kunt geven heeft hij toch recht op een advocaat?
     
  16. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het stukje had gelezen, had je gelezen dat hij een advocaat heeft...

    En hoe kun je een onderzoek voor moord onderzoeken?
    Dan besturdeer je een onderzoek dat door iemand anders is gedaan.
    Dat onderzoek gaat dan over, hoe je het beste een moord kan plegen ofzo?
    Of wanneer een moord is toegestaan ofzo? ...

    Ontopic: erg triest, hoewel het wel erg irritant is, andermans katten in jouw tuin...
     
  17. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, een kat de doodstraf :')
    Gewoon lachwekkend, dat je als buurman ook de kat van de buren durft aan te klagen!!
     
  18. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaa lol....deze week is echt ongeloofelijk grappig...niet normaal gewoon...
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    dit bericht komt van geenstijl?? weet nou of ik dit bericht nu nog moet geloven, ik las eerst ook op geenstijl dat er een hele hoge vloed golf zou komen aan de west kant van europa en oost kant van de VS, ( vorige week zou dat al gebeurt zouden moeten zijn dan ), nou... heb geen vloedgolf meegemaakt of erge dingen op het nieuws gehoord... dus voor mijn eigen mening denk ik dat dat bericht ook wel eens nep kan zijn
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als die kat nou naar Nederland komt dan wordt ie geweigerd door Verdonk :lol:
     

Deel Deze Pagina