Weet iemand misschien of doom 3 uitkomt voor de xbox? Staat wel bij games op de site maar veel nieuws heb ik nog niet gezien??
Ja, hij komt wel (voor pc en xbox). Grafische topper lijkt me, aan de screens te zien! Hopelijk wordt het net zo mooi als op de pc, want je zal DAN alweer een GeForce 4.5/5 nodig hebben. Gelukkig hoef je je xbox niet up te graden.
Na ja, als je echt zo'n dikke grafische kaart ervoor nodig hebt wordt 'ie wel wat minder op de Xbox met z'n nVidia kaartje dat zo'n beetje een geforce 3.5 is...
.... Hij komt waarschijnlijk niet jaar ( volgens power Unlimited ) en hijs nog amper zeker dat ie komt... Maar ik denk neit dat ie komt want doom 3 is zo mooi een geforce 4 is zelfs vet te slecht voor dat spel en in xbox zit een g-force 3 dus moeten ze wel heeeeeeel veel verlageren in revolutie... dus nooit Sreens geloven van doom3 want die kunnen gewoon van pc zijn. Kijk maar hier stonden laatst op deze site stond er iets over Delta Force Black Hawk Down... En die Sreens zijn niet van XBOX die zijn 100 % zeker van de PC die Sreenz zijn al super oud dus ken die SS al bijna een half jaar. want ben vole Delta Force Fan..... Dus niet geloven wat ze zeggen en wat ze laten zien...
Geez zeg. Ken je hier nix meer vragen.... Naar google pfuhhhh. naja..... Ontopic. Kan de xbox dat wel aan die GFX. Lijkt mij nogal zwaar spel.... Zouden ze dan ook een mulit player gedeelte bij doen. Ik had gehoord van wel. Ben benieuwd.
Maar als je echt iets over een spel wilt weten ga je er toch eerst naar op zoek, en ik geef toch een site --> iedereen tevreden
De makers hebben beloofd dat de games niet enorm inferieur gingen zijn aan de pc versie, eerst zien en dan geloven... Toch mogen we de POWER OF X niet onderschatten
ja lijkt me egt een kikke spel. die eerste doom was al geniaal dit moet nog betah zijn met de xbox graphics
Ik las laatst ergens dat de makers uitgingen van een geforce 2. Als dit echt zo is dan zit het wel goed wat betreft de xbox. Maar als ik die screenshots zo zie dan heb ik daar toch mijn twijfels bij.
dacht dat xbox geforce 4 had. als ie een geforce 3 heeft dan hoop ik wel een titan, want die is beter dan 4.