1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

doom 3 wordt gestopt

Discussie in 'Algemeen' gestart door Socks, 18 jul 2004.

  1. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    To: U.S. Congress
    STOP THE UNHOLY RELEASE OF DOOM 3

    Doom 3 will contain satanistic sympols witch our precious youth will see! Some claims that they look more forward to doom 3 than the second coming of Jesus Christ. The madness and violence must stop NOW! Don't let ID Software ever release doom 3 or it won't be long before we'll have a youth full of devil woreshippers and another columbine highschool situation

    check:
    http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?kull1522

    die persoon die denkt doom3 te stoppen is echt heel triest bezig :)
    beetje vaag ook want in doom3 moet je toch demonen neerknallen om te voorkomen dat de hell naar de aarde komt?
    gelukkig wordt dit ook helemaal niet serieus genomen, lees de reacties maar eens.

    ik denk eerlijk gezegd dat dit een grap is van een persoon om een grote flamewar te starten
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2004
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ie wilt dat Doom³ niet gereleased mag worden, dan mocht hij wel is wat vroeger beginnen. Doom³ wordt al verscheept op 3 augustus.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2004
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    neej dat klopt niet :p maak er maar verscheept van. maar ja, ik vind het wel dom klinken. de jongeren wachten meer op doom 3 dan op de terug komst van jezus :confused: hebbie daar ook een release datum van dan?
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb getekend, ik ben tegen de release van dit heidense spel! :mad: :mad:
     
  5. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat :confused:
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Thx Urty.

    De releasedate van Jezus is 1 januarie 3001, 31 december 3001 is de release date van het einde van de wereld (aan alle gelovigen: dit is gewoon een argument om te zeggen dat die petitie dom is).

    Heb lekker getekend, dit spel zou alleen gespeeld mogen worden door de duivel.
     
  7. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    Door de Duivel , is dit een grap of zijn jullie Doom haters :confused:
     
  8. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb ook getekend.

    Ik moet er el bij vermelden dat ik het niet erg dat Doom 3 uit komt, maar dan wil ik wel een gecensureerde versie zoals bij Ninja Gaiden. Misschien vindt niet iedereen dit leuk, maar uit eindelijk zal het voor iedereen beter zijn. Ik zou echt niet willen dat een van m`n kinderen door dit heidens spel, z`n geloof in een god opgeeft. Dus een gecensureerde versie, waarin bv een optie komt, waarbij je kan kiezen dat je het uitpraat inplaats van iemand lomp weg neerschiet. Wat heb je daar nu aan iemand doodschieten, zo kan iemand toch nooit leren van z`n fouten.
     
  9. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    DAMN , zie ik het nou verkeerd?
    Ik snap er werkelijk niks van.
    Games met geweld deden het altijd goed en nou begint iedereen te zeiken :confused:
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben sterk gelovig, en hoe die heidenen bij ID's software spotten met de wetten van onze religie, daar kan ik niet om lachen. Ik vind dat vanuit het Vaticaan een officieel protest moet komen, zodat alle christenen in de wereld op kunnen staan en de wereld duidelijk maken dat deze satanische en geestesdodende videogame software niet toegestaan kan worden!

    Ik laat de enquete in mijn kerk-mailinglijst rond gaat, en ik denk dat er nog vele honderden handtekeningen zullen volgen. Er moet niet gespot worden met Hem en de duivel.

    Edit: Xboxworld zal dit spel dan ook in alle toonaarden boycotten en negeren!
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2004
  11. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Geweld is niet zalig makend, zo denken de meeste (naïeve) jongeren erover. Maar als je ouder wordt weet je wel beter. Zeker wanneer er een keer een vriend/familielid wordt uitgezonden naar een oorlogsgebied zoals Irak, dan ga je er heel anders over denken.

    Daar ben ik blij om. Sinds een niet nader te noemen xbox website, dit spel te pas en te onpas zit te promoten, ben ik er niet meer geweest. Gelijk uit m`n favorieten gehaald. Gelukkig is erbij xbw nog wel een beetje fatsoen.
     
  12. edding3000

    edding3000 Guest

    koop het dan niet :+
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Een kinderziel is een fragiel iets, broeder luie hond. Deze dient beschermt te worden van de smet die dit soort spellen kunnen werpen op hun ongeschonden goddelijke ziel. Als hierdoor hun geloof aangetast wordt, wordt ook hun menselijkheid beschadigd. En die zullen ze later nodig hebben tijdens de dag des oordeels.
     
  14. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    op de brandstapel met die ontwikkelaars!!!
     
  15. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij zegt beter een buik van het zuipen dan een bult van het werken?
    Ik dacht toch ff dat dat Vakie G en B-side praat was kerel :)


    Waarom XBW boycotten?
    Dat Mirik er problemen mee heeft mogen de andere jongens toch wel reviewen?
     
  16. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom gaan jullie dit boycotten?mischien zijn er hier wel weet ik veel hoeveel satan verende mensen die maar wat graag dit spel hebben:Dtrouwens wat moet dat satanische dan wel niet zijn in dat spel?een pentagrammetje hier en daar?
     
  17. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik weet toch al dat m'n ziel verrot is.
    Samen met die van vandalzzz :p
    Maar waarom boycotten :'-(
     
  18. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    Ze begrijpen niks van verfen :p
    Maar je knalt op monsters dus?
    Ik had jullie gelijk gegeven als je jezus omver moest schieten.
     
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik daarentegen vind juist dat er meer promotie moet komen voor de zwarte vader. Satan is iets wat nooti goed begrepen is en ik hoop dat de propeganda van ID kan meewerken aan het beter begrijpbaar maken van het mooie geloof dat het satanisme eigenlijk is.
     
  20. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Doordat ik van een potje voetbal houd, wil niet gelijk zeggen dat ik de wereld naar de verdoemenis wil hebben.

    En dat van "liever een buik van het zuipen, dan een bult van het werken" is toch logisch, hoe meer tijd dat ik thuis ben, hoe langer ik me kan inzetten voor de maatschappij. Wie zou anders de doordeweekse nachtdiensten moeten houden in de plaatselijke kerk. Doordat er zulke heidende spellen uitkomen zoals Doom, liggen de gelovigen niet voor het opraken. En daarbij houd ik op z`n tijd wel eens van een pilsje, elk mens heeft toch wel eens een zonde.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2004

Deel Deze Pagina