Doom 3 Xbox screens! dial up warning

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lorre, 20 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een paar weken weggeweest en de zoekfunctie leverde op het eerste zicht niets op dus ik hoop dat ze nieuw zijn:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

klik hier voor alle 162 screenshots

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik wou deze screens en het filmpje nog een uurtje geleden posten maar ik heb toch niet gedaan.

De ingame graphics zijn niet zo goed imo, maar dat zal denk ik wel in de volledige versie beter zijn en zoals de meeste zeggen: "Screens en filmpjes zeggen niet veel over de game".

3. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit serieus? If so .... PC version OWNS this one :). Sorry .... maaruh, die screens zijn zeker 640x480 of zo? Niet slecht, dat zeker niet ....

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind doom 3 met de tijd lelijker worden, vooral na wat ik van hl2 heb gezien.

5. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hij is inderdaad niet zo supermooi, maar lelijk is hij toch ook niet

en laten we niet vergeten...gameplay is belangrijker

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Dat wel, maar ik vind de graphics nou ook niet echt mooi moet je die puntige hoofden zien. Zal vast nog wel verbeterd worden. (tenminste dat hoop ik dan maar) :)

7. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er heel goed uit !
    Nu nog het geluid enzo...lijkt me een hele brute game:9

8. TSTAR

TSTAR backatthehabit

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm...tja een jaartje geleden vond ik het er nog geweldig uitzien, maar sinds half life 2( _O_) is het toch allemaal wat minder. Jammer dat die (voorlopig) niet op de xbox te zien zal zijn.

9. ITNL

ITNL Guest

boeie, deze game wordt erg leuk denk ik, lekker knallen. HL 2 is te overhyped. En grafisch is deze game erg mooi iig.

10. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij nu maar dat íe er op PC VEEL mooier uit gaat zien. Ze moeten wel heel veel details minderen, anders draait íe echt niet op Xbox .... althans, als ik die screens zie, die screens voor PC zagen er echt veelbelovender uit. Maar gameplay gaat het bepalen, dat ben ik wel eens met velen. Ik denk dat geluid een grotere bijdrage aan het scary gedeelte gaat zijn!

Die screens en filmpjes van Half Life zijn ook allemaal weer voor PC .... op Xbox zal het echt niet zo zijn als op PC .... denk je nu echt dat die E3 filmpjes of 640x480 draaiden? Die waren op hoge resolutie (ze vertellen er alleen nooit bij wat voor systeem ze gebruiken, dat valt wel altijd op).

Daarnaast zijn screenshot vaak misleidend, ik ben veel meer benieuwd naar hoe het er allemaal bewegend uit ziet.

Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  11. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    De textures zijn wel erg verlaagd in deze screens, die van de PC versie zijn zekers scherper, dit lijkt wel Half-Life texture resolutie, ok de bumpmapping en shading maakt alles mooier maar die textures...bah...dat had ik nou niet verwacht..

Ik hoop dat dit screens zijn van de gelekte pc versie en dat die gast voor de framerate de texture detail omlaag heeft gegooid..
    Als dit echt is vind ik het heeeeel jammer voor de xbox bezitters.. dat de xbox versie een te lage F/ps had met de hoge res textures ofzo.., heel jamerrrrrrr

12. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    chill mensen . de xbox versie kan nooit zo mooi worden als de pc versie want daar zit er op de vid kaart alleen al 128 mb bijna alleen al voor de textures . de xbox heeft 64 mb unified mem die gedeelt wordt tussen de vid chip en de cpu (audio chip heeft zn eigen geheugen) maar dan nog de pc versie is niet eens af en aan de xbox poort zijn ze veel later begonnen en zal zeker nog niet optimised zijn aangezien de pc versie dat nog niet eens is .

verbetering ten opzichte van deze screens is zeker .

p.s ga em toch op de pc spelen op een 2M widescreen :D :p

13. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    bovenstaande images zijn 800x600, en daarmee "rendered images" of "PC screen shots", maar geen Xbox screenshots (welke ongeveer 640x480 zouden zijn, met wat verschil tussen PAL en NTSC)

14. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    GELUKKIG...:)

15. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je het mij vraagt zijn dit screens in een vrij lage resolutie met sterkt verminderde settings van de alpha. Ik herken ze allemaal van het introfilmpje en later van het eerste level van de alpha...

16. Heer Veer-Beer

Heer Veer-Beer Fetimano

Leuk Bevonden:
    0
    Deze screens zijn van de speelbare (gehackte) demo van de E3 beurs.
    Die demo kan je gewoon van internet downloaden.
    In die demo speel je hele kleine gedeeltes van de eerste 3 levels.

Ik heb die demo thuis op de PC.
    En hij is superstrak !!!
    De ouwe Doom atmosfeer zit er in met zeer mooi gfx.
    Alleen de besturing is klote in die demo.

Dus als je Doom3 wilt spelen en niet alleen naar screens wilt kijken moet je hem maar dowloaden.

17. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan moet je die demo eerst zien te vinden... ik heb me rot gezocht...ook op www.downloadsxp.com, daar staat ie wel maar al die download links van die demo werken niet... nog tips? :)

18. Heer Veer-Beer

Heer Veer-Beer Fetimano

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even kijken voor je.
    Ik kom er zo op terug.
    ik zit nog op mijn werk, dus kan ik niet al te lang zoeken.

19. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    okidoki..:)

20. Heer Veer-Beer

Heer Veer-Beer Fetimano

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hem hem gedownload van deze site
    http://www.sharereactor.com/release.php?id=2946

Je moet wel de instructies volgen van deze link.
    http://www.brainkiller.it/doom3/

Pas wel op... de demo is erg groot!!!
    De demo is niet bugvrij...

En je hebt een erg zware PC nodig.
    Bij mij deed ie het perfect, maar bij een vriend van me weer niet.

Hopelijk bij jou wel.. laat het me weten of ie het doet.

Suc6

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina