Ik zit vast in de delta labs waar je van die gele dingen moet verplaatsen of zo je kan ze alle 9 bedienen maar ik weet niet juist wat de bedoeling hiervan is en de deuren zijn ook allemaal toe dus ik moet hier wel iets doen denk ik
Je gooit die vaten rechtsachter in het gat, dan ga je naar binnen pak je alles. Daarna ga je weer terug naar het hokje waar je dat bedient. Ik dacht recht tegenover heb je nog een gang, die moet je nemen. Suc6!
ten eerste sorry dat ik zo'n oude topic omhoog haal maar ik heb een vraag over doom 3 ik zit pas bij de eerste of 2de level maar ik kom niet verder... ik heb net zowat alle zombies verslagen die als eerste komen .. nu moet ik terug keren naar een soort center maar ik weet echt neit waar ik heen moet... voor de duidelijkheid, ik heb die ene vent al gehad die uit het plafond komt slingeren , die val waar alle zombies komen heb ik al en zit nu erges bij undergound ofzoow
Het geeft niets om dit topic naar boven te halen. Het is overigens ook niet zo oud trouwens. Maar goed, het is eigenlijk vrij simpel. Er zijn niet veel wegen, vaak gewoon de weg volgen. Gebruik je zaklamp veel om alles goed te zien zodat je mischien geen andere weg mist. Zorg dat je een ander goed wapen hebt om te switchen vanaf je zaklamp. Ik denk dat ik weet waar je zit. Je moet terug naar de plek waar je vandaan kwam. De weg die je normaal terug zou gaan is dicht dus ga je langs links. Daar moet je nog een machine bedienen om verder te gaan. Dan vind je het wel verder als het goed is. En het is overigens overal donker in Doom. Overal zijn zombie's en het is zeldzaam als er geen lijk aan het plafond hangt dus. Maargoed, het is wel een leuk spel. Ik zit overigens ook vast op een stuk dat je met een bestuur bare lift door van die soort tunnels moet gaan. Maar ik zal nog wel eens goed de tijd nemen om het uit te zoeken. Jij succes nog!