DOOM III Live Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door EVERT NL, 7 apr 2005.

  1. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom III is nu uit en iedereen (die XboxLive heeft) weet dat Doom ook online gespeeld kan worden. Doom III kan co-op gespeeld worden met maximaal 2 spelers. Er is ook een Deathmatch mode aanwezig voor maximaal 4 spelers!
    In de Collectors Item edition zal Doom I+II ook over Live gespeeld kunnen worden. 8)

    Doom III is een zeer vet spel om over Live te spelen, vooral de co-op mode. Omdat de co-op met 2 spelers gespeeld kan worden, is het niet echt makkelijk om een goede vriend te vinden waarmee je de monsters mee gaat afslachten (en lol hebt natuurlijk). In deze thread kunnen er daarom afspraken worden gemaakt met elkaar om een potje (of meer) te Doomen. De ervaringen over Doom met Live kunnen natuurlijk ook besproken worden.

    Hopelijk komen hierdoor goede nederlandse Doom III teams! Ik spreek jullie over Live!

    groeten Evert. _0/


    [​IMG]
     
  2. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    jo evert wij gaan vanaaf wel ff doom3 doen ik ben nu singleplayer aant doen, dus weet eigenlijk nog niet veel van de live shit maar toch hij is egt botergeil een game die je moet hebben!!!!!! maar ff vraagie volgens mij kunnen die ouwe dooms alleen op 1 xbox gespeeld worden en niet via live, maar ik kan ook verkeerd gekeken hebben (en ja ik heb de le editie)
     
  3. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb t zelf nog niet gespeeld online, ook niet die oude dooms. ok dan vanavond effe een potje doomen! 8)
     
  4. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Die oude dooms kunnen idd alleen via splitscreen.
     
  5. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel lijkt mij echt vet, alleen 4 personen in een deatmatch is dat niet wat weinig? hoe is jullie ervaring hiermee??
     
  6. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net heel ffies gespeeld. hierbij heb ik gemerkt dat de maps heel klein zijn en het tempo heel erg hoog ligt, dus het is egt super intens om het maar zo te noemen. Ook vind ik het persoonlijk jammer dat er neit meer mensen bij kunnen, maar ik vind wel dat iedereeen niet zo moet zeuren, want halo1 via connect was vaak ook 2 tegen 2 en dat waren grotere maps en was veel minder intens en al kijk je naar splinter cell dat vind iedereen ook leuk, maar dat is ook 2 tegen 2. Dus ik denk dat het kwa spelervaring wel goed komt ondanks de weinige spelers, maar daarvoor moet ik eerst nog wat meer gaan spelen online, maar nu eerst maar ff de singleplayer doorlopen:p
     
  7. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Maps zijn klein ja, maar met z'n 4en is dit al meer dan genoeg. Lekker snelle gameplay! Ik hoop dat er ooit nog wel wat meer maps uitkomen.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, 5 maps is wel erg weinig en ik vrees dat het straks heel erg veel zoek de rocketlancher gaat worden, want dat ding is egt krachtig, maja ik heb nu nog te weinig gespeeld om dit te kunnen beoordelen.
     
  9. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Kheb het spel al! (intertoys weer he..) Mgoed kheb het op xlink gespeeld en kmoet zeggen het is vet. Co-op is leuk om met een van je vrienden op xlink of xbox live te doen. Lekker zitten lullen terwijl al die monsters je bestormen, elkaar coveren enzo.

    En de deathmatch varianten zijn ook leuk. Kheb nog maar een level gedaan, namelijk outpost. De level is niet zo heel groot, en met 4 man spelen is natuurlijk niet zo veel. Maar deze level is zo vet dat je daar gewoon schijt aan hebt :). Je in dit level namelijk: De power generator uitschakelen waardoor de hele outpost in het donker valt. En je kunt luiken voor ramen sluiten zodat kamers donker worden en je in een donker hoekje kunt wachten tot een ongelukkige vijand langs komt lopen. :D Best vet.

    Over het algemeen vind ik de singleplay van het spel het vetst, want in je eentje schrik je toch het meest :). Daarna de Co-op, heirin doe je een aantal levels uit de singleplay samen even over. En de multiplay varianten (deathmath enz) zijn ook een leuke toevoegen waar je toch wel een paar weekjes mee zoet zult zijn. :)

    Owjah: Die extra's bij de limited edition zijn:
    - Doom1
    - Doom 2
    - G4 interview filmpjes over Doom3
    - Interviews met de makers van de Doom serie.

    Doom1 en Doom2 erbij is pure nostalgie, tspeelt lekker weg en tis wel lollig om te "co-oppen" in de levels. Wel leuk dat je er dus nog eens 2 spellen bij krijgt. :)
     
  10. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met de lag in deze game???
    Ik krijg hem als het goed is vandaag binnen.
     
  11. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister had ik wel veel lag, maar dat lag kwam doordat ik met americanen speelde. Ik snap nu ook waarom de levels niet te groot zijn en met 4 man
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    BLACKHAWK EM kan je iets meer aandacht aan je posts gaan besteden? Wat hoofdletters en juist gebruik van interpunctie is namelijk wel handig. :)
     
  13. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bak er online niks van! Ga nu eerst de single player uitspelen. O-)
     
  14. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik om me heen kijk als ik online ben met Doom 3 da stottert ie wel een beetje maar met de singleplayer campagn heb ik dat niet.
     
  15. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    komt omdat er echt veel leggy servers zijn.
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik kan echt niet spelen. Ik heb té veel lag, en ik kan niet eens normaal richten.
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind hem maar tegenvallen en heb hem al verkocht:p
     
  18. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook lag als je met mensen uit Nederland speelt??
    Ik wilde het eigenlijk vanavond online spelen, maar dan kan ik beter gelijk de single-player gaan spelen dus...
     
  19. Krekkie

    Krekkie Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom 3

    Ik heb 'm eerst op de PC gespeeld maar de singleplayer komn me na een eek al niet meer boeien en multiplayer vond ik meer van hetzelfde.

    Het lijkt wel alsof ie op de XBOX stukken beter tot z'n recht komt, veel makkelijker manouvreren met sticks en veel betere controls met buttons en die graphics.. weinig van de pracht en praal is er maar verloren gegaan, heel goed !

    En dat terwijl ik 'm in eerste insyantie heb gekocht voor de coop multiplay ( die echt kicken is ).

    Iedere serieuse FPS'er moet deze game in z'n kast hebben staan !
     
  20. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    De deathmatch is niet zo ivm veel lag en ''zoek de rockets, dus je wint''. Maar de coop is echt te meesterlijk!
     

Deel Deze Pagina