Uit een bron bij http://www.homelanfed.com/index.php?id=13306 kwam naar voren dat microsoft veel geld heeft geboden om Doom III xbox exclusive te maken. Wat denken jullie hiervan? Mij lijkt het niet zo nodig omdat ik denk dat buiten graphics doom niet zoveel te bieden heeft. Ik heb liever halo 2. en dat ze dat geld in reclame steken.
Geld in reclame??? Geld in het maken van games zul je bedoelen. En ja doom III mag voor mij ook gerust op ander platform verschijnen. Ik heb ergens gelezen(goede bron) dat Doom III bijna enkel gemaakt is voor de graphics en dat er bijna geen multiplayer modes enzo zijn en dat de gameplay ook niets nieuws heeft...
Carmack heeft gezegd dat hij niet alleen op de xbox uitkomt maar ook op de PC (PC heeft voorrang). Maar exclusive is volgens mij dat hij op geen andere console uitkomt. Maarja verwacht ook niet dat ze de game op cube of ps2 uitbrengen omdat die gewoon niet de power hebben. Verwacht deze game ook niet live enabled want de pc versie gaat maar tot 4 spelers online dus denk dat het een splitscreen gamepie word. Dan kunnen ze namelijk het detail omlaag halen zodat multiplayer wel mogelijk word. Je moet toch in je achterhoofd houden dat de minimale systeem eisen van Doom boven de specs gaan liggen van de xbox. Maar de xbox heeft geen os lopen dus komt het er net zo mooi uit te zien als op de PC (volgens carmack)
Tja.. kweet niet wat ik hier van moet denken.. Doom3 wordt ik zelf niet zo warm van, omdat het idd meer een graphic show wordt. Aan de andere hand zou het wel voor een flinke boost van de Xbox zorgen.
Ja ok andere games vindt ik ook best. Ik heb ook liever dat ze de rechten kopen van een game als GTA 4,een goede platformer, of een goede rpg. Dan dat ze een inhoudsloze game kopen, die mooie plaatjes kan leveren
Halo 2 lijkt mij inderdaad met zijn verhaal en gameplay beter. Ik denk dat doom III toch ook een goede game zal worden en dat halo 2 er toch nog een zware concurent aan zal krijgen!
Is er al een release van doom 3? Een vriend van me die pc gameplay leest zei dat doom drie nog een paar jaar zal duren eer hij uitkomt omdat de pc's nu, slechts 0.5fps halen op hoogste details. Waar , of niet waar?
Dat exclusive slaat idd alleen op de andere consoles aangezien die de rekenkracht niet hebben voor deze game. Hij komt natuurlijk wel uit op de PC. Trouwens exclusive houd soms ook gewoon in dat een game eerst voor een aantal maanden op 1 bepaalde console uitkomt en dan pas op de rest.
7 maanden wel te verstaan Mag dan wel een flinke toned-down versie van Doom III worden wil ie goed draaien op de xbox.
ik zou het wel jammer vinden als doom 3 geen multiplayer had. beetje hetzelfde als gta serie, heb je (misschien) een goede singleplayer, is er geen multiplayer. S.O.F. 2 had beide en dat is echt een vet spel
@martijn zal wel meevallen met de toned-down heid hoor. kijk maar naar splinter cell en panzer en halo 2, ziet er echt niet veel slechter uit als doom 3 hoor
Carmack heeft al gezegd dat hij dezelfde graphics kan krijgen op de xbox als op de PC omdat hij enorm veel programeer truucjes kan uithalen op de xbox. En er komt wel een multiplayer mode maar die is beperkt tot 4 man. Dit alles heb ik gelezen op tweakers.net en is allemaal gezegd door mr Carmack himself.
Mwah de xbox versie hoeft niet onder te doen voor de pc versie, tenzei je een supervette pc hebt , wabt de resolutie van een tv is tovh ook nogal anders en daardoor kunnen ze het er denk ik toch nog heel erg mooi uit laten zien
het maakt mij echt niej uit of ie exculsive is of niet, als doom 3 maar gewoon een toffe game word. Dan moeten ze bij Id Software wel natuurlijk de pc-versie uitgeven op xbox en een 'lelijkere' versie op de GameCube en PS2 uitgeven, want anders trekken die dat niet. (NIET DOORDENKEN ZEG IK!!! )
Oud nieuws, ik wist dat al van deze middag. Maar kan de Xbox de pc graphics wel laten zien en ik denk dat het gewoon een (gewone) fps is met een zeer angstaanjagende sfeertje is.
Carmack zou nooit een lelijk product willen afleveren dus het spel komt NIET op de ps2 of cube. En dat je een puber bent bewijs je maar weer met je laatste zin
ik heb een de pre alpha versie gespeeld op mijn comp, hoewel hij het helemaal niet aankon was het wel vet voorzover ik heb gezien maar niet echt veel vernieuwends. Ik weet dat het illegaal is maar ik heb hem toch al van mijn comp verwijdert ik wou hem gewoon effe checken kijken hoe hij is.
In het artikel staat niks dat niet al bekend was. DOom komt op PC uit. Daarna zien ze wel welke console hij eventueel gepoort wordt. Met grote kans op Xbox. Thats it. Oude koek, nieks nieuws. Move along, nothing to see here.
hier mogen we toch gewoon over praaten als we willen of niet?? denk het wel anders was ie al weer gesloten. maar ff ontopic, ik denk ook dat MS meer reclame moet maken. ik heb al tig reclames op tv gezien van Splinter cell maar wel voor de PS2, en er staat op het eind wel heel klein ergens Xbox, maar toch. en doom 3 wordt dus echt ff geen concurrent voor Halo 2 he. Halo 2 wordt echt gewoon een supergoed spel, daar doen MS en Bungie alles aan, en Doom 3 wordt volgens mij ook gewoon een middel waarmee de kracht van een video-kaart kan worden aangetoond, en verder niet veel speciaals.