[PC] doom3 demo loopt vast

Discussie in 'Games' gestart door el powkoz, 22 sep 2004.

1. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo van doom 3 maar zit met een groot probleem
    ik heb een peak radeon 9600 pro 256mb maar de demo loopt hiermee vast :mad:
    aan wat ligt dit kan mijn pc het iet aan???
    heb een ahtlon 64bit, 1Gb ram dus normaal zou het toch moete lukke
    ik heb ôp die site gezien van die 3dkaart maar vin daar precies geen goede driver op??? wie kan mij helpen?
    wil echt wel doom kunne spele!!!!

alvast bedankt! _0/

2. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    heb je al gekeken of er krassen / vette vingers op de cd zitten?? ik had het ook een x en toen lag het daar aan:confused: dus miss heb je er iets aan, verder als het dat niet is. dan weet ik het niet sorry :eek:

3. Burnout

Burnout LOTR!!!

Leuk Bevonden:
    0
  4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Uuh...CD?! De demo is gewoon te downloaden. Ik heb hetzelfde probleem op het moment dat ik de lift uitstap.

Edit: Burnout was me voor [dankzij het trage internet dat ik nu heb] :mad: :)

Laatst bewerkt: 22 sep 2004
  5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig want bij mij doet ie het gewoon zonder moeite en mijn pc voldoet nog niet eens aan minimale specs van ramgeheugen dan.
    Ik heb maar 256 mb ram maar mischien is er iets mis gegaan tijdens installatie of zo?

6. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    sorry wist ik veel (ik download geen demo's only music :D )

dan weet ik het niet :{

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Neem mijn post niet verkeerd op. Ik kwam mayB wat...uuh...'streng' over. :) Niet beledigend bedoeld dus!

8. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de demo van DooM3 op een laptop staan, PentiumM 1,6 Ghz 2Mb cache, Radeon mobility 9600 en 1 Gb Ram. En daar loopt ie ook vast, terwijl het spel áls ie draait gewoon soepel loopt. Misschien komt het omdat het een ATI kaart is en geen Nvidea.

ps. de PentiumM 1,6 Ghz met 2 Mb cache geheugen is sneller dan een Pentium 1,6 Ghz in desktop computers want die hebben maar 256 of 512 kb cache geheugen dus het ligt niet aan de processor.

ps2: Ik heb hem nog niet op mijn desktop met Nvidea kaart geprobeerd. Ik zal het eens proberen en dan laat ik wel eten of er verschil is.

9. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    normaal zou die kaart het moete doen want als je het installeert staat die kaart er echt wel tusse bij werkende 3d kaarte; maar weet iemand waar ik drivers van die kaart kan hale op de orginele website vin ik er precies niet echt goei. ken er namelijk ook niet veel van en wil mijn drivers die er nu opstaan nie verklote!

10. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de nieuwste DirectX (9.0c als ik me niet vergis) geinstalleerd? En waar loopt hij precies vast? Wat voor foutmelding(en) krijg je eventueel? Welke processen heb je op de achtergrond lopen?

Geef eens wat meer informatie, dan moeten we eruit komen ;)

11. UTADDICT

UTADDICT unreal b00n

Leuk Bevonden:
    0
    Of je nou een ATI of een NVIDIA kaart heb mag niks uitmaken, ik zou maar eens goed kijken naar drivers of het spel opnieuw installeren(als je dat al niet 400x heb gedaan), ik heb een ATI radeon 9200se 256MB en daarmee werkt ie wel.. niet het beste btje hakkerig mja nog geen vastloper gehad. Ik neem aan dat je na de post van Burnout wel de nieuwste driver hebt gedownload?

12. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is juist het probleem die drivers, ik zou niet weten welke ik van die site moet hale, want er staan toch geen exacte drivers voor radeon 9600pro. ik kan wel alles gaan downe mar daar gaan ik alleen mijn pc mee verkl*te.
    weet iemand dit wel? en waar ik die kan afhalen,

heeel hartelijk bedank voor de reacties tot nu toe!!!! _O_

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn ook geen specifieke drivers voor de Radeon serie. Het zijn uniforme drivers, ofwel ze zijn compatible met alle Radeons.

Dit is de laatste versie: Catalyst 4.9 + Control Panel

14. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    merci gaan ze direct probere laat nog wel iets wete of hij het doet.

_0/

==> hij doet het dus voorlopig nog niet vastgelopen!!!!
    heel erg bedankt voor de hulp _O_

Laatst bewerkt: 26 sep 2004

Deel Deze Pagina