[PC] Double Dragon

Discussie in 'Games' gestart door X Heer, 17 apr 2005.

  1. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten het hebben over de oh zo goede Double Dragon, wie kent het niet?
    Wat is je favoriete deel, waarom en meer. Voor de Double Dragon fans, zouden jullie ook een Double Dragon op de volgende generatie willen zien?
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Er was toch ook een deel waar je naast het verhaal tegen elkaar kon vechten in 1 tegen 1 matches? Dat deel was wel cool door die toevoeging. Daarnaast vond ik deeltje twee erg leuk (was dit dat deel?)
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    De enigste Double Dragon die ik ooit heb gespeeld was het tweede deel op de NES en die was echt fantastisch :cool:. De controls en moves zaten goed in elkaar en het was gewoon heerlijk om samen met een maat de two player mode te spelen.

    [​IMG]

    Maar een nieuwe next gen DD game? Ik weet het niet hoor. Ze zouden er op zich best wel en goede game van kunnen maken, maar het spel concept zoals dat vroeger was kan nu natuurlijk niet meer. En dan krijg je automatisch dus een ander soort game en dan is het in feite gewoon geen Double Dragon meer, maar een ripoff imo. Laten we het wat mij betreft dan ook maar bij de goede herinneringen houden :)

    /edit: Kijk bijvoorbeeld maar naar Mega Man en Teenage Mutant Hero Turtles. Geweldige games in het NES tijdperk, maar de versies die je nu op de huidige consoles hebt mogen nog niet eens in hun schaduw staan.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  4. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    deel 2 op de nes!! Die heb ik pakweg 100x uitgespeeld denk ik. Co-op natuurlijk. Echt het geweldigste spel dat ik ooit heb gespeeld. aaaah toen waren nintendo games nog geweldig _O_
     
  5. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    DD2 op de NES heeft coole muziek, kheb ook de midi files :)
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    diegene die begint in dat die dojo waar je vriendin word gekidnaped en later in laatste level is zij de eindbaas (in egypte)
    enige die ik heb gespeeld maar altijd deden we die met ze tweeen, damn wat was dat een coole vechtgame lekker die gastjes kniettjes geven en die ninja;s de tering in meppen
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de good old NES met een vriend van me vreselijk vaak uitgespeeld in co-op. Voor toen zeer goed uitgewerkt!!!

    Ikari Warriors is ook een geweldige game van de NES, kon je ook in co-op en 1 level was je al gauw meer dan 30 minuten mee zoet. Erg mooie klassiekers :)
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik zie al dat deel twee het meest in de smaak is gevallen. Hetzelfde geldt voor mij, dat spel was echt toppie.
     
  9. Endorim

    Endorim The Homertrix

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb zelf nooit een Nes gehad..maar heb me echt doodgespeeld met dat spel bij een vriend van me...echt een superspel. Grafisch was het voor die tijd ook nog mooi ook! Zie ook dat voorkantje van het spel, in mijn ogen zag het er vroeger heel wat artistieker uit! Kick spel!! remake zal niet zo leuk zijn lijkt me...
     
  10. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Zie ik daar nu acclaim als uitgever staan op dat plaatje ? Best zonde dat dat bedrijf wel failliet is :p
     
  11. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat veel mensen het als een herinnering willen houden. In de tijd dat Nintendo nog hot en goed was.
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Is dat ook niet ooit een spel voor de Commodore 64 geweest? Ik kan me namelijk herinneren dat ik dat wel eens gespeeld heb back in the days... of het leek er op. Ik kan me herinneren dat het een heel vet spel was voor die tijd.
     
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh dit is zoo vet ;)
    ik heb de film gezien
    ik heb DD deel 2 gespeeld op Super nintendo en Blacktoots vs DD volgens mij ook :)

    dat is met een soort van turtles samen met DD
     
  14. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Battletoads bedoel je denk ik.
     
  15. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ja battletoads vs dd :)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Was een super game. Heb deze voor m'n Gameboy gehad
    [​IMG]

    En idd ook deel II voor me SNES.

    Dat was zeker stoer ja !
     
  17. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deel 2 en 3 gespeeld. Heb me er maanden lang mee vermaakt. Tjah... de goeie ouwe tijd :'-(.
     
  18. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het helemaal eens met GothicRulez, geweldige game. niets meer aan doen...
    en ja, ik heb het ook vaak met 2 man gespeeld. Ik zoek em nog voor m'n nes ik huurde em vroeger nl altijd en ik heb sinds kort mijn nes op zolder gevonden...
    dus wil ik snel aan de slag.
    de muziek is idd erg goed, ik heb ook de midi hier liggen :)
     
  19. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij speelden deel 1 altijd op vakantie in de arcadehal...bijna al mijn losse geld ging eraan op...echt een sueprspel..die reuzen altijd via zo'n elleboog.... ;) later deel 2 op de pc via een emulator op de pc gespeeld...


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  20. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    nostalgie! Wat waren deze spellen vroeger (nog steeds) super stoer! Deel 1 speelde ik ook altijd in de arcadehal en op mn gameboy en deel 2 op de nes (of snes?). _O_

    [​IMG][​IMG][​IMG]
     

Deel Deze Pagina