Hmm m'n MSN lijst puilt uit en ik heb een tweede adres aangemaakt. Maar hoe kan ik met beiden online? Ik had vroeger altijd zo'n programma'tje dan ik met een of andere MSN 1.0 kon inloggen naats mijn oude. Maakt niet uit, is beter dan geen MSN dus. Maar ik kan het nergens meer terugvinden, wie helpt mij? Ik heb geen zin om dingen te gaan kopieren/plakken/weet ik veel wat voor'n fratsen maar gewoon een simpel programma'tje. Ik weet dat het er is gewoon, maar ik vind het nergens meer terug? D'r is vast wel iemand hier die het heeft en het mij even wil doorsturen Alvast bedankt!
Hmm dMSN moet ik niet hebben zie ik al wel. Ik wil er gewoon iets bij, en dMSN draait niet naast MSN 6.0 en die oude versie installeer je er als het ware gewoon overheen
Je kunt MSN Messenger en Windows Messenger samen gebruiken ookal heeft W Messenger niet de opties die MSN Messenger heeft.
Je kan natuurlijk ook MSN, Yahoo, ICQ en AOL nemen...........Jah dat heb ik allemaal ik weet niet wat er nog meer is
Dat kun je. Maar als je bij 1 van de 2 Messengers de lijst update, dan is gebeurt dat automatisch ook bij de andere (dat dacht ik toch).