Op de producers corner van splintercell waar je vragen kan stellen aan mathieu ferland de producer van splintercell heeft ie toegegeven dat er downloadable content is voor splintercell. Quote: yes there will be downloadable content at xbox live. What ? When ?...will be announced in upcomming weeks. laten we hopen op extra levels,gadgets en multiplayer.
Wel balen dat we spellen als deze en UC pas volledig kunnen benutten als Live in de EU uitkomt... Stom dat het niet gewoon een maand later komt ofzo...
Ja klopt maar in dat interview zei ferland dat het nog niet officieel was en in de producers corner forum bevestigd ie dat er wel downloadable content is en dat was op 18 oktober
xtra levels en gadgets ok, maar dit is geen multiplayer spel !! k bedoel een multiplayergame met 16 sam fischers die mekaar stealthy afmaken.....daar issie niet voor gemaakt....daarvoor hebben we schiet-mekaar-helemaal-de-pijp-uit games voor als Unreal Championship toch ??? de enige multiplayer optie die wel rlx zou zijn is de co-op mode maar niet tege mekaar deathmatch ofzow (mijn mening) maar het zou wel zwaar rlx zijn als je xtra's kon gaan downloaden !!! dan word het inderdaad een 100% mega spel
Voor een paar extra levels wil ik wel een klein bedrag betalen, zeg maar 20/30 Euro. Maar gratis is natuurlijk het beste he.
Mijn standpunt is hierin vrij duidelijk. Ik betaal al voor de kabel. Voor XL.Voor de TV. Voor de Xbox. Voor de Game. Voor de Stroom. Dan wil ik niet meer dan 1 euro per level bij betalen. Ik heb al diverse keren gehoord dat bij sommige games zoals race games het verplicht bent te d0wnen, omdat je anders altijd zult verliezen omdat de anderen betere auto's hebben.... Dit zou ik een zeer negatieve ontwikkeling vinden...
Dat is niet wat ik zeg, maar is misschien wel wat hij er van maakt (waar hij bang voor is). Alleen verwacht ik niet dat dit ook echt gebeuren gaat, MS heeft heus wel in de gaten dat er al genoeg betaald wordt door gamers.
Kijk maar naar hl! Zal idd de houdbaarheid van het spel verlengen. Lijkt mij eigenlijk wel leuk als er ooit nog een multiplayer mode komt (niet alleen coop, maar ook dm). 1 tegen 1 death match lijkt mij echt zeer gaaf! daar zit denk ik wel veel spanning in.
deathmatch in een spel als Splintercell is toch niks. Splintercell is geen shooter. Het is een realistisch spel dus na 1, 2 misschien 3 schoten ben je dood, dan waar moet het afspelen een arena? Als je dan toch zou gaan spelen: Je zoekt een goed plek in de arena(waar je ook met alle gadgets moeilijk te zien bent) op en wacht tot je tegenstander langs komt je schiet hem in zijn hoofd en klaar,Spannend??. Coop lijkt me wel goed mogelijk.
Helemaal mee eens.. maar ik denk dat je een hele andere soort MP mode in moet stoppen.. 1tje waarbij je met een hele groep terroristen speelt tegen Sam Fisher... waarbij je Sam Fisher mag zijn als je het goed doet.. zou toch heel cool zijn
Ik zeg ook niet dat een een shooter als UC is ofzo! Maar het lijkt mij wel leuk om heel sneaky 1 tegen 1 te spelen. Het zal niet heel erg lang leuk zijn denk ik, maar voor even.... Maar ieder heeft zo zn mening. Maar als er nou een uitgebreide coop mode komt (zoals al vaker gezegd is) dan is het natuurlijk helemaal kewl! --> Hantheman wat bedoel je met die mp mode van jou? Dat je een terrorist kan zijn en een iemand die is sam fisher? Dat zou idd wel een leuk idee zijn! Maar ik denk niet dat het heel erg bruikbaar zal zijn, bijv. als je ergens aan het plafond hangt dan hebben de menselijke spelers het wel snel door, maar de ai niet.