Hoi, Ik heb een vaag probleem met het downloaden van content. Ik wil dus die 3 nieuwe levels van Splinter Cell downloaden. Maar dan zegt hij eerst dat ik nog een update moet downloaden anders kan je die nieuwe levels niet downloaden, hij blijft lang laden en dan geeft hij aan: "XboxLive doesn't connect try later again please". En vervolgens ben ik weer in het main scherm van Splinter Cell. Maar ik kan wel met Midtown Madness 3 online spelen en content downloaden. Dus ik zie niet in waar het dan aan kan liggen. Kan iemand mij helpen? Greetz, Rick.
hoi Rick zie deze thread = problemen met conent downloaden daar staan ook oplossingen voor jouw problemen .... de packages van SC zijjn groter dan MM3 en daarom komen deze niet allemaal over ... waarschijnlijk heb je een MTU probleem oplossingen en uitleg staan in de bovenstaande thread
Met de 2 maanden proef zou je toch ook gewoon content kunnen downloaden. Want er staat dat je het 2 maanden kunt proberen. Toch raar als ze dan opties weghalen. Zo kun je het ook niet goed proberen.
Dit ligt niet aan de 2 maanden trial ... je kan alles doen met dit account dus ook content downloaden ... de oplossing staat in de aangeven thread problemen met Content downloaden
Bedankt Fardo, ik had eerst mijn xbox met een directe verbinding aangesloten. Toen heb ik Midtown Madness content gelijk gedownloadt. Omdat ik ook de pc draaiende wou heb ik een router gekocht. Dus ik ga zo weer mijn xbox op een directe verbinding zetten, en dan zou het probleem verholpen moeten zijn.
wat je nog kan proberen is ... nieuwe firmware installeren van je router ... of de xbox in de dmz zone zetten het kan ook zijn dat je de MTU setting in je router moet aanpassen naar 1450
Ik heb het nu via een directe verbinding aangesloten, maar dat werkt niet. Ik snap het alleen niet helemaal want waarom kan ik dan mm3 wel content downloaden . En ik kan mijn Firewall er niet afhalen aangezien ik op een netwerk zit aangesloten die ik niet beheer. Firmware? dmz zone? Wat houd dat in?
Staat allemaal beschreven in de router thread ... firmware is software die jouw router of modem zit... Ik verwacht dat je een MTU probleem hebt ... heb jij een speedthough modem?