Download content voor Ninja Gaiden?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Egamer, 31 mei 2004.

1. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kwam in de Free Record Shop en keek naar Ninja Gaiden, en ik zag bij de achterkant:
    Content DL, en dat was aangekruist!
    Misschien komt er echt 1, maar weten jullie ook er meer over?

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    het is idd aangekruist dus er zal zeker DLContent komen.Ik denk zelf aan nieuwe wapens of levels(wat anders kan volgens mij ook niet)Er is nog niets over bekend waneer er iets komt maar ik denk dat duurt nog wel een tijdje

3. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Of een nieuwe player character, dat zou mijn droom zijn *)

4. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dat niet gewoon die online challenges?

5. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan van alles zijn, nieuwe levels, wapens, characters, moves. Nu maar hopen dat het er snel aankomt, anders krijg je hetzelfde als bij PGR2. Dan wordt het spel niet meer gespeeld en dan krijg je opeens een DLC, niet echt handig dus.

6. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic/ Tinman NL sinds wanneer heb jij dan NG?

ontopic/ volgens mij zijn dat vergrendelde levels die pas beschikbaar worden als je het spel hebt uitgespeeld, met zulke mensen wordt er dan een competitie gehouden waarbij alleen in de levels kan worden gespeelt.

7. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Er staan levels op de disc die binnenkort zullen worden geopend mbv downloadable content. Hoe, wat en wanneer is verder nog niet kenbaar gemaakt.* Beetje vreemd dat ze het op deze manier hebben gedaan, want als het toch al op je disc staat, laat het dan meteen speelbaar zijn. :confused:

*Deze informatie heb ik uit het officieele Xbox Magazine (Amerikaanse blad) gehaald.

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Belachelijk, op deze manier worden de mensen zonder live genaaid. Ik wil nieuwe content niet iets wat al een maand gewoon op mijn disc staat. Ditgebeurd de laatste tijd wel vaker, echt goedkoop :{

9. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Maar aan de andere kant misschien ook wel logisch, want nou krijgt iedereen de kans om tegelijk te beginnen (met hoeveel hits of weet ik veel). Anders bestaat de kans dat er al veel mensen op Live gespeeld hebben, en die hheb n dan meer ervaring als de ander. Ik krijg over een maandje XboxLive, dus ik zie wel of et wat word !

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Is inderdaad wel spijtig voor mensen zonder live, was zo ook bij links2004. Maar als je geluk hebt kan het zijn dat je misschien de 'unlockable' content kan verkrijgen met een OXM demodisc...

11. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    waarom lult iedereen deze onzin nou? ik heb de game al bijna 4x uitgespeeld en ik kan niks downen, het is gewoon een bullshit gerucht dus...

12. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    waar maken jullie je druk om. je word niet genaaid als je geen live hebt omdat als het niet hebt, je ook geen ruft aan die levels hebt! die zijn alleen bedoeld voor dat tournament.

13. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Maar watvoor levels zijn et dan ? Wie weet vecht je wel tegen elkaar...
    Ik vraag et me af wat et nou precies word, of dat et gaat om de beste tijd met bijvoorbeeld 100 mannetjes kille, of in 1 minuut een bepaald aantal killen. Je word wel nieuwsgierig iig.

14. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    wat een teleurstellende tournament zeg! je moet het hele spel uitspelen en je rank word door het aantal karma bepaald.. er is zon gast met 29 miljoen karma, das echt ziek. maar iig, geen nieuwe lv's dus vet teleurstellend als je het aan mij vraagt

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    nieuwe levels kunnen altijd later nog komen

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dit is niet goedkoop. Ze zetten het van te voren op de dvd zodat (als je die hebt) je niet over je datalimiet heen gaat. Mensen met een goedkoper breedband abbo hebben heer zeker profijt van en vaak is de content toch alleen op Live te gebruiken en heeft iemand zonder Live er toch geen reet aan :)

17. page24

page24 Gameplay addict

Leuk Bevonden:
    0
    oke ff voor de duidelijkheid, die karma van je single player game is dus niet je online score. Er is dus wel een speciaal level wat je speelt. de drie hoogste scores gaan naar de volgende ronde. de eerste 100 krijgen een t-shirt met ninja master er op een random aantal krijgt verder een t-shirt met ninja-dog. verder verdelen ze nog wat polsbandjes enz. enz enz. de drie die dor gaan moeten weer een nieuw level spelen (andere spelers kunnen dit level ook downloaden en scores submitten, maar die tellen niet meer mee voor tournament) en de winnaar daarvan gaat dan door naar de wereldcompetitie waar ik verder nog niks over weet.

dit tournament komt over enige tijd ook naar nederland/Europa.

als je nou een beetje het forum op de tecmosite leest had je dit bv geweten, maar hier nog ff de link www.tecmogames.com.

18. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
  19. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je hebben er toch geen reet aan ? Ik wil graag nieuwe enemys, cameras, wapens, etc. Maar daar heb je live oor nodig, en ik verwacht dat me cc over een week komt. Maar mensen die dat vorruitzien niet hebben, voelen zich (terecht) genaaid. Wat ik ervan moet vinden weet ik niet, want je kan het natuurlijk ook zien als extraatje voor xbl gamer. Maja...

20. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is wel goedkoop :{

Deel Deze Pagina