je kon hiero die doa3 intro downloaden, maar ik heb het nu gedelete, ben nu een site aan het maken met eigen gemaakte xbox divx films , dus ff w88
mmh vaag, mij zegt ie dat de file corrupt is, Ik heb ze echter wel hernoemd zoals boven omschreven.. vaag
als je ze hernoemt heb moet je file.rar openen met winrar, dan gaat hij alle 4 de archieven af met uitpakken. waar zegt hij dan corrupt? ff duidelijk wezen , dan kan ik fixen
ja hij breekt idd wel een af ja. maar als je hem vaak genoeg download doet die het op een gegeven moment ook wel goed.
Ik heb hem nu met DAP gedownload en hij werkt. Ik ging er helaas van uit dat je "zelf" een intro had gemaakt. Het is dus gewoon de intro van DOA3
-"een dead or alive 3 intro": niet DE dead or alive 3 intro. -"zelf gemaakt" Gaf mij meer dan genoeg reden om te denken dat je creatief met wat opnames van je gameplay bezig was geweest toch ?
ej, wie heeft hem al gecheckt, en hoe vin ie em, moet het groter beeld of moet het hogere bitrate, of lagere bitrate, i need 2 know
ik ben nu bezig om de intro films van halo(die komen als je ff niks doet) aan het capturen, die kan je dan mooi inzetten tegen de xbox haters, dan veranderen ze meteen van mening!