Toen ik net Splintercell opstartte, begon er een blokje te knipperen met : DOWNLOAD LEVELS. Zijn er dan nu al nieuwe levels uit? Minpuntje, je hebt LIVE nodig om ze downloaden(was al bekend natuurlijk).
Knipperen gaat volgens mij alleen als je eenverbinding hebt met pc/internet of Xbox Live. Splinter Cell levels komen pas in april oid
ja nu heb je er nog niks aan, ze zullen allemaal op het LIVE netwerk staan aangezien wij nog geen aansluiting hebben zullen we tot maart moeten wachten
hoe de fuck knippert dat blokje bij jouw , whaaha .. *zitten kabouters in zijn Xbox met lampjes te spelen*
bij mij knipperde ie ook.. ik ben ook aangeslote want ik kan ook al online gamen met me box! niet alle spelle maar ik speel halo vooral online!
Ishet dan niet mogelijk om met je xbox naar amerika te gaan en daar het level te downloaden van een Amerikaanse gast die xbox_live heeft. Hij vraagt er dan gewoon geld voor en gaat dan heel de dag levels verkopen .
Nou je hebt een netwerkkaart nodig in je PC dan koop je een netwerkkabel deze leg je tussen de PC en xbox.Dan installeer je gamespy of xboxconnect maakt een account en huppah!
met gamespy. ik heb het nog nooit gedaan, ik weet alleen dat het kan. dus ik kan niet uitleggen hoe het precies werkt.
Maar mij lijkt dat dat behoorlijk tegen kan vallen omdat je maar met z'n 4en tegelijk in een potje kan zitten.
HALO met 16 man(4 xboxen). Errug gaaf! Nog geen spel gespeeld dat het redt tegen multiplayer-HALO. Hoort eigenlijk in LIVE/LAN, maar ja................
heb ergens gelezen dat het nog niet zeker is wanneer de levels precies downloadbaar zijn... dus zoals ik het lees zijn ze er nog druk mee bezig sorry ff OT: wat is je avatar? wat moet ie voorstellen :{