Hey, ik zoek een download manager... graag één zonder spyware en omslachtige dingen. Dus geen DAP en shit...
Sorry hoor, maar DAP is een prima download manager. Free version of purchased version, allebei prima. Je moet alleen grondig instellingen aanpassen. Ik heb iig nooit last bij DAP van spyware oid.
Nja khad DAP en gelijk ging me internet gek doen, kreeg gekke figuurtje op beeld en downloadde bijna niks.
Dap heeft geen spyware (toch?) Gozilla kan je ook nog gebruiken, en anders ga je ff googlen : download manager
Bedankt, ziet er goed uit! Kdenk dat ik deze voortaan wel gebruik. Zou je, als je die hebt tenminste de code om van die melding af te komen kunnen pmen?
Typo . Zal Mozilla zijn wat je bedoelt? Browser, met geïntegreerd een dowload manager, popup killer etc. Mooie software.
Ik heb nu Internet Download Manager 3.17 (ofzo) je kunt hem krijgen op Download.com en daar word ie door gebruikers als beste download manager gewaardeerd.
Die heb ik ook! In de oude versie had je gewoon boven een balk: Please register flashgat. En nu heb je lelijke reclame wat erg stoort!! Maar verder is ie toppie!
Ik had dap maar al snel weer eraf gegooid. Hoef geen troep op me pc. Vroeger had ik er weinig last van met dap maar toen ik het laatst nog eens probeerde kwam ik al snel tot de conclusie om het maar bij standaard IE downer te laten.
Nja khad er net genoeg van, ik was met far cry demo op 56% en toen ging ie opeens copieren omdat ie dacht dat ie klaar was
Nee Go!Zilla is ook een Download Manager Redelijk gelijk aan GetRight geloof ik, althans, jaar of vier geleden...