Downloadable content aan de lage kant..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Elysium, 23 mei 2003.

  1. Elysium

    Elysium Breekbaar glas

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is er gewoon enorm weinig downloadable content. Tot nu toe is er maar content voor 5 games. Beetje mager als je bedenkt dat het er toch al een tijdje is.
     
  2. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoeveel live games zijn er??
     
  3. Elysium

    Elysium Breekbaar glas

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Da's een goeie, maar het zijn er toch wel een aantal. En aangezien een groot deel van die games al een tijdje uit is. En dan gaat het niet eens over online games, aangezien bijvoorbeeld Splinter Cell niet online te spelen is.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    /Mod Thread gemoved ... deze hoort past beter in de algemene discussie
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat wil je nou? dat ze aan ieder level 2 uurtjes besteden?
    zo`n level maken kost tijd jongen!

    En dan te bedenken dat er dit al is:

    - 4 levels Mechassault(+update)
    - 4 nieuw Mechs
    - 4 levels Unreal Championship (+update)
    - 1 level Splinter Cell
    ----+
    - 13 nieuwe dingen!
     
  6. Elysium

    Elysium Breekbaar glas

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, okee, maar hoe lang zijn die games nou al uit. En hoe lang is XBOX Live er al niet. Toch vind ik het best matig dan.. Je wordt wel lekker gemaakt met: En er is voor alles downloadable content. Nou, dat vind ik dan vies tegenvallen.. |:-
     
  7. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    een 1 1/2 maand ongeveer....:confused: Sorry hoor, maar deze downloadable content is _O_ voor 1 1/2 maand live! hier in europa(vooral wat ze daar bij MA [weet ff niet wie het maakt ;)] hebben gedaan) ik weet niet wat je nog meer had kunnen verwachten....wat QwX al zegt...het is echt niet allemaal zo in_elkaar_geflatst hoor

    (ok, als de Amerikanen nou gaan klagen...die hebben al een tijdje live ;))
     
  8. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet ook zeggen dak zeer content ben over de aanvullingen van MechAssault... Dat betaalt toch een groot deel van de 60 euro die ik voor live heb betaald weer terug. Ik ben wel ontevreden over het tempo, waarin xboxlive, qua kwaliteitsspelaanbod, zich uitbreidt. Er had bijvoorbeeld al lang een mooi xboxeigen mmorpg moeten zijn. Voor pc-ports schaf je namelijk geen xboxlive aan!
     
  9. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    tja, het is nog een beetje magertjes gewoon wat er tot nu toe is
     
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben dik tevreden met de downloads voor Splinter cell en Mechassault.

    Voor de topicstarter: Is er dan iets specifieks dat je mist?? Je moet de developers gewoon even de tijd geven, het kost hen immers een hoop tijd en geld om voor goede downloads te zorgen.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Naast MA en UC en SC is nog meer dc aanwezig ... alle sport games ... en TJ&E ... maar je hoort mij niet klagen. Stel ik had een PS2 en speel on-line (dan heb je geen dc) dit is dus allemaal extra!
     
  12. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    MA, UC, SC, dc TJ&E PS2 en dc :confused: waarom zou je uberhaupt nog dingen niet afkorten :p Nee, maar waar staan MA, SC en TJ&E voor als ik vragen mag?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dc = downloadable content

    MA = MechAssault
    UC = UnrealChampionship
    SC = Splinter Cell
    TJ&E+ Toe Jam & Earl

    :+

    sorry voor het ongemak .. dacht dat ze algemeen bekend waren
     
  14. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    ghehe, MA, en SC (UC wist ik dan nog net :p) zijn wel logisch.. TJ&E had ik niet kunnen gokken. maar bedankt voor de uitleg!! toch nog wat geleerd vandaag na een hele dag op school te hebben gezeten...
     
  15. Elysium

    Elysium Breekbaar glas

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit, want de Amerikanen hebben al een jaar langer XBOX Live, en die hebben dan precies dezelfde contest.. :p
     
  16. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ook dat er weinig content is voor de 6 1/2 maand dat het uit is( 15 november US), maar dat had ik ook verwacht. Er zijn maar weinig developpers die na het uitbrengen van een spel nog zin hebben om allemaal tijd te gaan steken in het ontwikkelen van extra's voor geld wat ze al binnen hebben. Want zeg nou eerlijk wie heeft Splintercell,Toejam&Earl of UC gekocht vanwege de downloadable content? Je moet er gewoon geen al te hoge verwachtingen van hebben, dan valt het niet tegen.
     
  17. Elysium

    Elysium Breekbaar glas

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is content voor 5 games! ;) Je bent MX Superfly vergeten, niet dat iemand dat speelt verder. :p
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Op de frontpage stond dat er downloadable content was voor Return to Castle Wolfenstein
     
  19. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, een saaie, kleine, donkere map..... 8 blocks....
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is in ieder geval iets. Ik denk dat de ontwikkelaar van RTCW (ben de naam kwijt), eerst de kat uit de boom kijkt.
     

Deel Deze Pagina