[XOne] Downloadable Content op memory card?!?

Discussie in 'Games' gestart door Maserati, 25 jan 2003.

1. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen vast wel aardig wat gamers zijn die niet gebruikt kunnen maken van Xbox Live (mede door internetverbinding, geen creditcard, etc.) maar dan lopen zij dus ook al die leuke downloadable content mis (levels, characters, gadgets, etc.)

Zou het kunnen zijn dat iemand die wel XBL heeft dingen die hij gedownload heeft ook op Memory cards kunnen worden gezet?
    Of zou hier een lock op zitten, of is dit misschien te groot voor een memory card.

(En zo ja, wie zou hier dan ook gebruik van willen maken?)

2. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    op de site zelf wordt aangetoond dat je het op een mu kan zetten

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is je gamertag ... maar geen downloadable content ... ik ben bang dat de geheugen capaciteit te klein is

Maar ik zal het voor jullie testen ;)

4. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    maar je heb ook mu van 16 mb miscschien dat het er oppast en kan het niej gewoon via system link?

5. XxXKoRnDeViLXxX

XxXKoRnDeViLXxX The Vampire King

Leuk Bevonden:
    0
    via system link? de xbox mag dan well op een pc lijken maar de system link is alleen om spellen over te spelen niet voor bestanden uit te wisselen

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope downloadable content is downloadable dus ik vermoed het niet

mogelijk kan je deze wel krijgen via de disc van OXM

7. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    okeej en dat van de disc wist ik al

8. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het Powerplant level van Splinter Cell zullen ze daar niet opzetten

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Daarbij komt ook: voor veel downloadable content moet je extra betalen. Als dat zomaar te kopiëren valt, lopen developers natuurlijk ontzettend veel omzet mis. Ik denk dat er wel iets op gevonden wordt dat je het niet kan kopiëren.

En trouwens, een heel splintercell level past echt niet op een memorycard, zelfs niet op 16 mb...|:-
    Daar kun je misschien net een gedownload pistooltje op kwijt :{

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, ze hebben immers ook een 'lock' gezet zodat je geen muziek kan kopieeren, waarschijnlijk doen ze hetzelfde met downloadable content.

11. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft schijnt met een inbel modem voor de xbox te komen. Hiermee kan je natuurlijk niet online gamen maar wel contents downen. Het gaat je denk ik wel wat telefoon tikken kosten denk ik.:9 :9 :9 :9 :9

12. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    heb je ook een bron van dat nieuws?

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

heb je hier een bron van???

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

lol, twee zielen, één gedachte :)

15. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    ja tuurlijk:D , foei huiswerk niet gemaakt. 1e XBM op blz 30 onder het kopje 'netwerkmogelijkheden'

16. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het trouwens al op een paar andere sites (vergeten welke) gelezen dat het zo is dusss kleine troost voor de inbellers onder ons

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    oh ok, heb XBM pas vanaf de 2e uitgave gelezen, 1e ken ik dus niet. Maar verbaast me dat ik er voor de rest nog niks van heb gehoord. Niet dat ik het nodig heb, ik heb adsl, maar was wel nieuwsgierig.

18. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb ook adsl:D gelukkig;) maar ik vind het wel aardig van ze. Ik ben alleen beniewd hoelang het downen dan gaat duren met 5kb per seconde. Aangezien er geen winzip (xboxzip) voor de xbox bestaat dus ongeveer een level stel 100 mb (das normaal toch)??? of is het meer??? nou stel 200mb 5kb/s das dan (ffies rekenmachine erbij) 11 uur en 11 min ongeveer!!! en dat lokaal tarief. En dan maar hopen dat je ma er in de laatste mb niet doorheen belt want zou ze bij mij moeten rennen voor mn shotgun. Hoezo geweld in games

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Op memory card? Dacht het niet daar zijn de bestanden te groot voor en je hebt immers een hd sus waarom zou je?

20. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als je nou wel Kabel heb maar die bagger langzaam is??

Deel Deze Pagina