Er zullen vast wel aardig wat gamers zijn die niet gebruikt kunnen maken van Xbox Live (mede door internetverbinding, geen creditcard, etc.) maar dan lopen zij dus ook al die leuke downloadable content mis (levels, characters, gadgets, etc.) Zou het kunnen zijn dat iemand die wel XBL heeft dingen die hij gedownload heeft ook op Memory cards kunnen worden gezet? Of zou hier een lock op zitten, of is dit misschien te groot voor een memory card. (En zo ja, wie zou hier dan ook gebruik van willen maken?)
Dat is je gamertag ... maar geen downloadable content ... ik ben bang dat de geheugen capaciteit te klein is Maar ik zal het voor jullie testen
via system link? de xbox mag dan well op een pc lijken maar de system link is alleen om spellen over te spelen niet voor bestanden uit te wisselen
Nope downloadable content is downloadable dus ik vermoed het niet mogelijk kan je deze wel krijgen via de disc van OXM
Daarbij komt ook: voor veel downloadable content moet je extra betalen. Als dat zomaar te kopiëren valt, lopen developers natuurlijk ontzettend veel omzet mis. Ik denk dat er wel iets op gevonden wordt dat je het niet kan kopiëren. En trouwens, een heel splintercell level past echt niet op een memorycard, zelfs niet op 16 mb... Daar kun je misschien net een gedownload pistooltje op kwijt :{
Ja idd, ze hebben immers ook een 'lock' gezet zodat je geen muziek kan kopieeren, waarschijnlijk doen ze hetzelfde met downloadable content.
Microsoft schijnt met een inbel modem voor de xbox te komen. Hiermee kan je natuurlijk niet online gamen maar wel contents downen. Het gaat je denk ik wel wat telefoon tikken kosten denk ik.
ik heb het trouwens al op een paar andere sites (vergeten welke) gelezen dat het zo is dusss kleine troost voor de inbellers onder ons
oh ok, heb XBM pas vanaf de 2e uitgave gelezen, 1e ken ik dus niet. Maar verbaast me dat ik er voor de rest nog niks van heb gehoord. Niet dat ik het nodig heb, ik heb adsl, maar was wel nieuwsgierig.
ja ik heb ook adsl gelukkig maar ik vind het wel aardig van ze. Ik ben alleen beniewd hoelang het downen dan gaat duren met 5kb per seconde. Aangezien er geen winzip (xboxzip) voor de xbox bestaat dus ongeveer een level stel 100 mb (das normaal toch)??? of is het meer??? nou stel 200mb 5kb/s das dan (ffies rekenmachine erbij) 11 uur en 11 min ongeveer!!! en dat lokaal tarief. En dan maar hopen dat je ma er in de laatste mb niet doorheen belt want zou ze bij mij moeten rennen voor mn shotgun. Hoezo geweld in games
Op memory card? Dacht het niet daar zijn de bestanden te groot voor en je hebt immers een hd sus waarom zou je?