Downloadble Content Counter-Strike

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MisTicMac, 7 jan 2004.

1. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan iemand van xboxworld hier mij mee helpen of zouden ze het kunnen uitzoeken want ik kom er als een alleen staant persoon niet door heen.

We hebben laats 2 nieuwe maps gekregen voor Counter-strike heel leuk en we wisten al welke maps het zouden gaan worden. Nu is mijn vraag en heb deze ook al bij valve en bij ritual gesteld maar helaas geen antwoord gekregen of er nu nog meer content komt voor CS. In het spel kan ik geen hints meer vinden. Zouden jullie misschien een navraag kunnen doen of er nog meer content gepland staat voor CS of dat 2 de maps de laatste waren hoor het graag.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Die maps die je hebt gedownload waren geen downloadable content helaas. Dat waren tijds-gebaseerde unlocks. Erg jammere praktijk dat ze dat adverteren als downloadable content.

Is mij onbekend of ze meer content beschikbaar stellen.

3. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je dat misschien voor mij eens via een van jullie kanalen kunnen na vragen bij MS of bij valve of ritiual. Zelf al geprobeerd maar krijg steeds geen gehoor. Dat van het unlocken dat weet ik kan ik niet zo mee zitten.

Deel Deze Pagina