[XOne] downloadeble content met alcatel speed touch home?

Discussie in 'Games' gestart door groovegans, 26 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. groovegans

groovegans Guest

Een gast zei tegen mij dat als je de alcatel speed touch home modem had, dat je dan wel op live kon, maar waarschijnlijk nix kon downloaden. Is dit waar? Ik kan het moeilijk geloven.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    uhm, als je een internetverbinding heb, kan je ook gewoon downloaden hr.. als je online speelt download je de hele tijd gegevens, anders zou je elkaar niet horen spreken of zien..

3. groovegans

groovegans Guest

Bedankt, dat dacht ik dus ook.

4. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, nee dat is niet waar, er zijn problemen met de alcatel speed touch modem. Als je hem tweaked heb je daar volgens mij geen last meer van!

5. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een alcatel speedtouch 510, ethernet modem, zo'n blauw met zilver, met 3 lampjes erop, geen problemen hoor, gwoon mechassault content gedownload......

edit: niet ge-tweaked

Laatst bewerkt: 26 mei 2003
  6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

als je op live zit wissel je tog egt gegevens uit, oftewel downloaden en uploaden, dat er een probleem met de alcatel modem is kan best, maar dat betekent niet dat je niet kan downloaden terwijl je wel op internet kan, das dus een iets ander probleem maar ik geloof best dat je hem dan moet hebben getweaked wil je hem weer normaal functionerend te hebben..

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Klopt, er zijn meer problemen met de Alcatel Speed Touch Home. Je moet het modem tweaken om volledig van Live gebruik te kunnen maken.

Dit staat o.a. in dit topic beschreven. Gebruik anders de zoekfunctie om er meer over te vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina