downloaden op free Record shop

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mortalexe_29, 2 mrt 2005.

1. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag in het vervolg CD legaal via freerecordshop downloaden. Hiervoor heb ik een rekening bij Way2pay (een van de betaal mogelijkheden) geopend.

Nu is het probleem dat zodra ik wil downloaden en het scherm van de betaalmogelijkheden krijg het internet zich afsluit met de bekende foutmelding.
    Als ik daar nog even niet op klik kan ik nog zien dat dit boven in het betaal hok dit aangegeven wordt:

Je speler heeft niet de juiste individualisatie versie. Even geduld druk op ok om je player te upgraden.
    (ik krijg die "ok" dus nooit te zien)

Weet iemand welke speler ik dan wel nodig heb of wat er aan te doen valt? _0/

2. Ik zou daar niet downloaden. Je kunt echt helemaal niets met die file. Ik wou die muziek op me telefoon zetten maar dat mag niet, versturen via MSN enzo kan allemaal niet.

Oplichterij.

3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eigenlijk ook niet van plan het zelf te gaan gebruiken, het is meer voor m'n moeder die geen zin heeft naar de winkel te gaan. Die zie ik het toch niet op haar telefoon zetten of versturen.

iemand nog tips ???

4. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Ergens anders kopen. Er zijn genoeg sites die de bestanden aanbieden zonder beveiliging.

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    én goedkoper... FRS is duur.

Deel Deze Pagina