Excuses voor de downtime van daarstraks. Bij onze bandbreedte provider was een van de core routers eruit geklapt waardoor er een tijd geen verbinding meer was met het internet. De problemen zijn inmiddels opgelost en wij verwachten geen verdere downtime.
Uit het beleid; De signature mag maximaal 5 regels en 250 characters lang zijn (inclusief opmaak-codes). Signatures die niet voldoen aan dit criterium worden onherroepelijk en zonder enige waarschuwing verwijdert of ingekort door de admins of modjes.
ja zuig zeg dat dan ff of kort hem in. btw ik heb nog veel langere gezien maar das niet mijn zaak. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=19858 http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=19857
Uhum. Ik bewerk de signatures die ik zie, ik ga er niet naar op zoek en dus zijn er altijd mensen die de dans ontspringen.
- Je gedraagt je tov andere users, ook de mensen die fouten maken of nieuw zijn. - Je gedraagt je tov de moderators en admins. Respect De community is geen marktplaats waar je zomaar alles kan roepen. Je bent te gast en we verwachten dan ook dat je een beetje respect toont tegenover de andere gasten en de leiding van het forum. Denk ook na voordat je iets plaatst; Draagt het bij aan de discussie? Hechten andere mensen waarde aan deze post? Is het niet in strijd met het beleid? Hier nemen we graag het voorbeeld aan van het Edge forum; "This is not a democracy, and you don’t have a right to free speech. This is Edge’s house, and if you come in and you’re abusive and annoying, you get kicked out." Slotje! Ban! Move naar ####!! Het komt helaas maar al te vaak voor dat topics niet in het goede forum staan of dermate zinloos zijn (of reeds zijn behandeld) dat deze gesloten kunnen worden. Ga dan niet roepen om een slotje, een ban of een move naar een ander forum. Hier zijn een aantal moderators (beheerders) voor aangesteld die dit zelf ook door zullen hebben. Instead, gebruik de "Meld dit bericht bij een moderator" knop rechts onderaan bij posts. Beter is zelfs als je de topicstarter ook daadwerkelijk helpt met bijvoorbeeld een link naar het eerder geplaatste topic (mocht dat het geval zijn). Mensen die meerdere malen dergelijke irriterende reactie's plaatsen worden verbannen van het forum voor een dan te bepalen tijd. Moderators. Het forum en de community wordt beheerd, gemodereerd, door de zogenaamde moderators en administrators (mods en admins). Modjes kunnen topics sluiten en verplaatsen en posts wijzigen of verwijderen. Daarnaast kunnen ze waarschuwingen uitdelen aan mensen die zich niet naar behoren gedragen en uiteraard personen van het forum verbannen. Heb je problemen met een van de moderators of een modereer-actie? Meld dit dan niet in hetzelfde topic of het overroelende forum. Dit doe je in het Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen-forum. Je legt de situatie uit, plaatst een link naar het topic en meld daarbij wat jij denkt dat er fout is gegaan en wat je graag veranderd ziet. Dit doe je in normaal Nederlands zonder enige vorm van aggressie. Alleen dan, als voldaan wordt aan deze 4 (simpele) dingen wordt je probleem in behandeling genomen.