[XOne] draadloos inet help plz..

Discussie in 'Games' gestart door Kane, 29 nov 2003.

1. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ok.. het zit zo..: sinds vandaag heb ik draadloosnetwerk.. min of meer.. zal ff een schema zetten

.................................Pc1 via gewone kabel
    ................................//
    ...............................//
    modum==>router=
    ...............................\\
    ................................\\
    .................................Accespoint draadloze lan
    ...................................
    ...................................(draadloos)
    .....................................
    .....................................Usb pen ontvang apperaat in Pc2

ok.. zo heb ik dus een netwerk.. en pc1 werkt volledig... kan op inet enzo.. maar pc2 is een probleem. de usb pen krijg ik niet goed geinstalleerd.. krijg steeds mun favo blue screen of death... als ik de pen installeer... ja echt.. iedere keer... en als ik de pc dan opnieuw opstart werkt de pen nog niet omdat hij niet goed geinstalleerd is.. maar als ik dan opnieuw installeer krijg ik weer zo'n screen of death..

HELP me :)

edit.. ff het schema invorm proberen te krijgen met behulp van die puntjes..

Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Probeer eens het volgende , verwijder de USB-pen en alle software die je al geinstalleerd hebt.
    Herstart de pc dan !
    Installeer eerst de software die bij de USB-pen geleverd is ,
    de software zal zelf als het goed vragen om de pen aan te sluiten.
    Wanneer de software niet om te pen vraagt moet je waarschijnelijk eerst de pc opnieuw opstarten.
    Dan dan pas de Pen aansluiten !!!
    --
    Ik ben in totaal 2 dagen bezig geweest om de boel werkende te krijgen.
    Zelf gebruik ik XP , maar ik heb behoorlijk moeten puzzelen met de drivers.

3. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    nou.. de software van de pen kan ik dus niet installeren zonder dat de pen erin zit.. want die is alleen installeer baar via dat nieuwe hardware menu..

verder heb ik de pen niet op mun pa's laptop geprobeerd.. en daar krijg ik bij het installeren niet the blue screen.. maar dat hij bepaalde bestanden op de win 98 cdrom (waar hij om vraagt tijdens de installatie) niet kan vinden :confused: terwijl hij die wel zou moeten vinden...

nee.. ik vind dat ze die draadloze stuff wat gebruikers vriendelijker.. en vooral.. installatie vriendelijker moeten maken

4. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    mm ik weet niet wie dit topic nou naar xbox live en networking heeft verplaatst.. maar aangezien dit totaal niks met xbox heeft te maken vind ik dat wel een beetje vreemd hoor..

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoi Kane ik heb hem naar live en Networking geplaatst, omdat het gaat over Networking en dit forum word het meest gepraat over inet problemen. Je kan ook even kijken in de volgende thread over draadloos... een gedeelte gaat over de xbox maar het grootste gedeelte over draadloos inet.

Jouw porbleem kan worden inderdaad onstaan zijn door een installatie fout.

NB wat is het verschil tussen PC1 en PC2? Hoe snel is ie enz. Soms is het handig (het blijft windows om je PC opnieuw interichten). Welke driver gebruik je ... als je op PC1 een windows XP driver installeerd en op PC2 dezelfde driver gebruikt (maar dit is win98 ) dan heb je al een probleem

Deel Deze Pagina