Hey, Ik heb draadloos internet op mijn computer en voor een of andere reden pikt ie ook internet op van de buren en nog iemand, elke keer als ik mijn pc aanzet gaat ie automatisch op mijn buren hun internet en dat wil ik helemaal niet. Ook slaat ie ongeveer eens in de 10 minuten om naar de buren zijn internet.. Dus als ik op mijn internet zit dan gaat ie automatisch naar een andere toe, als ik probeer "Change the order of preferred networks" of "Change advanced Settings" in mijn Wireless Network Connection map dan slaat mijn pc helemaal vast! Ik wil dus graag dat ie altijd op mijn draadloze internet blijft inplaats van automatisch de buren, hoe doe ik dat? Bij voorbaat dank, Achelon
configuratiescherm > netwerkverbindingen > eigenschappen van je draadloze netwerk > draadloze netwerken > automatisch configureren uitzetten en t netwerk van je buren weggooien
Wordt hier toch zo schijtziek van, ik probeerde het en hij zegt ERROR nogwat dan opeens wordt mijn hele windows thema reset naar de oude versie en de taakbalk is voor even verdwenen.. Kan je mischien dat neerzetten maar dan voor de engelse versie van windows?
control panel> network connections> rechtermuis op je draadloze verbinding en "properties kiezen"> wireless networks (denk ik) automatically configure connection (of iets dergelijks ) klinkt alsof je explorer crashte, misschien moet je even rechtermuis "disconnect" op je draadloze verbinding voordat je er aan gaat sleutelen
Gaan we weer, alles uitgeslagen. Gebeurt wanneer ik op Wireless Connections druk op de properties tab... :{