[XOne] Draadloos netwerk

Discussie in 'Games' gestart door Justjoop, 4 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eey mensen ik heb een vraagje, ik heb thuis een aantal pc's staan en me vader had daarom vai een paar computermensen een draadloos netwerk geinstaleerd, het probleem is ik kan me xbox niet via lan aansluiten (als je netwerkbrug maakt kan internet niet meer delen) dus ik wil hem aansluiten vai het draadloos netwerk wie weet of die al kan of wat ik er voor moet kopen (het liefst een plaatje hiervan)

Vele dank alvast

Justjoop

2. xboxser

xboxser xboxen is verslavend

Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben dadt ook maar ik heb gewoon een snoergetrokken van af de router het kan ook via je pc een kabeltje naar je xbox

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    er is in amerika iets uit voor draadloos, volgens mij stond er ooit wat over op xbox.com. Had wel een zeer groot prijskaartje, bovenstaande oplossingen zijn effectiever.

4. Justjoop

Justjoop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat kan niet via me pc omdat me pc ook op draadloos is aangesloten, dan moet je een netwerkbrug maken en je kan met netwerkbrug je internet niet delen :mad:

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je hebt een wireless client nodig; er staan er meerdere genoemd in de centrale thread over wireless lan.

Ik gebruik zelf de Microsoft MN-740, maar die is volgens mij in Nederland nog niet te koop.

Er zijn er ook van Linksys en ik meen me te herinneren dat SMC er ook heeft. Check de centrale wireless LAN thread voor meer info.

Klik hiero.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina