ik heb ooit eens gelezen dat er van microsoft een setje uitkwam voor draadloos system link. me vraag is dus ook is die er al en zo niet zijn er andere opties? Heb de zoek functie gebruikt en niks gevonden mocht er toch al een thread over zijn dan hoor ik het wel. alvast bedankt!
Technisch is het mogelijk natuurlijk...MS heeft wel een wireless adaptaer uitgebracht voor Xbox Live maar of je daar ook mee kunt systemlinken? Volgens mij heeft Fardo zo'n Xbox-WiFi kitje.....
heb het ff opgezocht dit was een gedeelte van het artikel hier op xbw. http://archief.xboxworld.nl/news/3970/ maar een andere opties hoor ik ook graag
dan zou je het denk k via draadloze router moeten doen. van xbox 1 met kabeltje naar router, dan draadloos naar xbox 2
waarom zou je geen directe draadloze verbinding kunnen maken tussen twee Xboxen? Bij meerdere Xboxen in een LAN zul je wel een router ofoz nodig hebben, ja.
kun jij met 2pc's een driecte draadloze verbinding hebbe? volgens mij heb je er een router ofzo voor nodig...