1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Draadloos Tv kijken

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door axess, 29 aug 2005.

  1. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs een nieuwe tv gekocht vooral voor om op te gamen maar daarnaast zou ik ook graag gewoon televisie kijken maar hier, op mijn kamer, bevindt zich geen kabel aansluiting nu is mijn vraag of er een draadloze televisie verbinding bestaat voor aan te sluiten van mijn tv op een kabel aansluiting in een andere kamer.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ja, die apparaten zijn er.
    Heb het een jaar geleden zelf een tijdje gehad, maar eigenlijk snel weer de deur uit gegooid omdat de kwaliteit niet goed genoeg was. Aardig wat ruis ed.

    Het hangt er natuurlijk wel vanaf hoeveel muren ertussen zitten enzo.


    Op google kun je vast wel iets meer info krijgen :)
     
  3. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    bwa eigenlijk nie zo veel muren juist twee deuren en dan zijn bijna nooit dicht.
    Het is ook maar 7 meter ofzo

    Ja op Google, ik denk dat je de beste info en meningen hier kunt krijgen dan mensen die zo'n ding proberen te verkopen.
     
  4. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn aardig wat apparaten waarmee dat mogelijk is, maar dan ben je meestal wel rond de 150 euro kwijt als je een beetje fatsoenlijke kwaliteit wilt hebben. Ik heb het zelf nou ook, daar zitten ook 2 deuren tussen en ik heb eigenlijk alleen ruis bij sbs6 en net5. De rest van de kanalen zijn gewoon strak.
    Je moet gewoon naar een tv speciaalzaak gaan en daar kunnen ze je vast wel verder informeren.
     
  5. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Neem digitale TV van KPN dan ben je van al je zorgen verlost je krijgt gewoon voor elke TV een boxje en klaar is kees geen kabels geen aansuitingen nodig.
     

Deel Deze Pagina