handvrije controller jullie beschreven dat de handvrije controller nogal stroef te bedienen is wel ik heb hem aangeschaft en moet zeggen dit is een aanrader voor wie een hekel heeft aan die kabels ,van het merk logitech prijs 70 euro batereikes inbegrepen voor controller hail gamers rule the world
Haha ja zonder handjes word erg lastig denk ik ! Edit: En dit moet volgens mij gewoon in het hardware forum toch??
Als xbm er een review over heeft gedaan staat het toch goed? Maar hoe lang gaan die batterijen mee? en hoeveel bereik heeft ie?
Die draadloze Joytech Neo S is dan zeker wel beter. Die sticks van de Logitech zitten zo 'ver naar binnen geschoven' dat je duimen onbedoeld een heel fitness-programma afleggen
zie ook deze threads over draadloze ontrollers dan hoeven we niet elke keer het wiel uit te vinden .... Ik heb nog steeds geen draadloze controller gekocht ... omdat ik het jammer vind dat er nog geen optie is om je headset op deze controllers aan te sluiten ... Wilt alles draadloos ook headset
ik heb niet zoveel last van de draad aan de controller, dus daarom koop ik het niet; verspild geld voor mij. mare is er ook een draadloos controller van MS?
Uhm, mischien beetje newbie vraag maar vibreren die draadloze controllers ook? want als je het over 150 speel uren hebt MET vibratie erbij vindk dat wel erg lang want het lijkt me dat dat vibreren juist zoveel energie inneemt .