Draadloze controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Deoxis, 2 dec 2004.

1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan mijn derde controller aan te schaffen *) mr ik weet niet of een draadloze van logitec goed werkt.
    iemand ervaring mee???

2. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    werkt wel best hoor..... een paar keer mee gegamed bij een maat ,en hij werkt best.......

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    tnx heeft er iemand nog iets negatiefs erover

4. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het wel echt nodig is.
    mijn xbox zit nogal dicht bij waar ik zit dus ik heb geen behoefte om een draadloze te kopen en meer geld uit te geven dan nodig
    maar als je em echt wil moet je vooral doen da ding werkt prima

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komt xbox 2 met standaard draadloze controllers. De wavebird voor de gc is namelijk ook goddelijk. Als microsoft nou zelf een draadloze versie van de S zou maken :D

6. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde alleen wel dat je geen headset ermee kan gebruiken ofzo?

7. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem en zoals hierboven gepost kan er idd geen headset in, maar die kan eventueel wel in de ontvanger. (Maar dan zit je daar aanvast met een snoer.)
    Voor de rest kan ik je de aankoop zeer aanbevelen, ik vind het echt een topding!

8. RiCo!!

RiCo!! Guest

maar dat ding lijkt tog helemaal niet op de officieele controller van Microsoft of wel??

9. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] oordeel zelf.
    Hij ligt wel lekker in de hand, als je eraan gewend bent zelf lekkerder dan een S.

10. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is het geen officiële controller, daarbij komt dat ie nog lelijk is ook

11. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, jij spreekt overduidelijk uit ervaring. Dat ding is echt niet lelijk, ik vind hem mooier dan de originele S.
    Hij zei ook niet dat het een officiële controller is, hij vroeg alleen of ie er op leek, vandaar dat ik dat plaatje poste.

12. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik em hebben om te kunnen zeggen dat ie lelijk is :) dat kan ik met een foto ook wel

En ik bevestig alleen maar dat het geen officiele controller is :)

Maargoed dat de controller fijner is als de S zou wel kunnen
    de S zat alles een beetje te close op elkaar, en als je wat langer speelt als normaal dan, wat me af en toe welles is over komen :p dan ligt de controller niet zo lekker meer in de hand, vooral als je een beetje grote handen hebt

Laatst bewerkt: 2 dec 2004
  13. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem ooit in je handen gehad had, zou je wel een andere mening hebben. Zo'n plaatje is ook niet alles.

zoals je ziet, vraagt hij niet of ie officieel is, maar of hij erop lijkt. |:-

Ik kan me btw wel vinden in de rest van je verhaal. _O_

14. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    mjaa zoals ik zei ik bevestig het alleen

maare over hoe de controller aanvoelt weet ik niks ... en zei ik niks :)
    Alleen dat de S idd ook altijd niet alles is

bij deze controller zitten start en back wel weer ergens anders, niet meteen de belangrijkste als je aan het spelen bent maar als je het gewent bent is het overschakelen altijd weer lastig

15. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    oh wacht, de pic die ik gepost heb is niet de goeie. bij die ene die ik bedoel zitten ze gewoon op de "S plek".

Ik kan geen goeie vinden :confused:
    waar hier het back of start knopje zit(de linker) zit nu een knop om je vibration aan/uit te zetten

16. RiCo!!

RiCo!! Guest

eej bedankt voor de foto....ik denk dat ik em ook ga halen ...alleen ik moet denk wel wennen aan het feit dat de knopppen iets anders zitten ..(ik speel gewoonlijk met de "grote" controller) maj daar wen ik wel aan dnek ik -0

17. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan, maar hier staat de goeie. De nieuwe is beter (uiteraard) betere ontvangst, 2 ipv 4 batterijen, langere batterijduur etc.

18. RiCo!!

RiCo!! Guest

ok dees ziet er tog al wel wat beter uit ;) maja iig bedankt!

19. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het enige nadeel wat ik heb ondervonden. Aan de ontvanger/zender zit zo'n 40 cm snoer. Deze ontvanger/zender heeft twee slots voor memorystick en headset. Maar ja; dan moet je dus wel weer een verlengsnoer hebben voor de headset. Dus Halo 2 speel ik met good old controller met draad.
    Voor de rest ligt ie super lekker in de hand en vind ik hem beter dan de originele grote of kleine controller

Weet iemand trouwens of je twee draadloze Logitech controllers tegelijk kunt gebruiken op de Xbox? Er zit geen channel keuze op of zo volgens mij.

Oh ja! Je krijgt tot 31 december ook nog eens een tientje retour van Logitech

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik wel zeker! Je kan met acht mensen geloof ik.... Op de hcc dagen heb ik er ff mee gespeeld op de logitech stand...daar waren er ook 2 tegelijk....is echt wel een relax dingetje....je zou denken dat het geen verschil is zonder draad, maar ik vond het echt gewoon raar in het begin, maar speelt gewoon superflex _O_

Deel Deze Pagina