Ik krijg echt de kriebels om deze te kopen! alleen de prijs 80 Euro's een beetje veel voor een headset. willen jullie je mening van deze headset vertellen, misschien koop ik em dan.....
Op de link in mijn sig heb ik een recensie geschreven, maar om het samen te vatten zou ik hem niet kopen. Tachtig euro vind ik persoonlijk veel te veel, en de geluidskwaliteit is benedenmaats. Als je dan toch een nieuwe headset wilt moet je voor de betere, goedkopere, maar weliswaar met een draad vastgeknoopte Plantronics Halo 2 headset gaan. Nog steeds zestig euro, maar de geluidskwaliteit is subliem.
Bij mij gaat het echt om het geluid. Het is egt zwaar kl*te als je geen mooi geluid hebt. En aan een draadloze headset heb je toch niet zoveel als aan een draadloze controller. Je houd toch gewoon je controller vast.
Ik heb de headset zelf en vind dat dit mijn grootste miskoop "ooit" is! Ik hoor continu ruis, anderen horen continu ruis als ik praat en niemand op live herkende mijn stem nog De voor delen van de headset zijn dat hij erg lekker zit, ziet er erg mooi uit en is draadloos.