Ik wil graag mijn psp online krijgen maar ik moet weten of er een paswoord op mijn draadloze internetverbinding zit en zo ja welk passwoord. Hoe kan ik dit te weten komen?
Je bedoelt het password van de WEP encryptie die je draadloze netwerk beveiligd. Ik zou het even vragen aan degene die het draadloze internet bij jou heeft opgezet. Dit wachtwoord is ingesteld in de router/gateway, tenminste als er een password is ingesteld.
Je kan zien of je draadloos netwerk beveiligd is als de software van je draadloze netwerk kaart het signaal op pikt. Hij geeft dan aan of het een onbeveiligd netwerk is of een beveiligd: je ziet dan een slotje erbij.
Een password wordt alleen gebruikt als je de instellingen van de Router wil veranderen. Voor de PSP heb je de volgende gegevens nog !! 1. MAC-adres van de PSP ( Systeem instellingen <> Systeeminformatie ). 2. Paswoord om toegang te krijgen tot de draaloze router. 3. Naam SSID ( Naam Router ). 4. Eventueel MAC-adres van PSP invoeren in menu router. 5. Eventueel 64/128bit Encryptie van Router invoeren in Netwerkinstellingen van de PSP. IP-adres hoef je bij de PSP niet in te vullen want deze krijgt die meestal automatisch van de Router.