Binnenkort komt mijn KPN experia box binnen. Nu zit ik mij af te vragen wat de beste plek in huis is om de wireless router te plaatsen. Ik wil via mijn laptop draadloos gebruik gaan maken van het netwerk en daarbij overal in huis goed bereik hebben. Aangezien ik nergens op het forum of google een direct antwoord op mijn vraag kon vinden heb ik maar een nieuwe post gemaakt. Alvast bedankt!
ik ben verder niet bekend met draadloos internet. Zijn er dan geen bepaalde dingen waarop je moet letten bij het plaatsen van de router, zoals bepaalde muren en apparaten etc.?
Die zijn er wel, maar daar zul je dan toch altijd last van blijven hebben waarschijnlijk. Beste is gewoon eventjes testen (voor je een kabel gaat trekken natuurlijk ). http://www.google.nl/search?hl=nl&q=where to place wireless router&btnG=Zoeken&meta=
aha, dus het gewoon een kwestie van proberen, proberen totdat het naar je zin werkt begrijp ik hieruit.
Naja wireless is erg onvoorspelbaar vind ik. Vooral ook omdat je bepaalde storingsfactoren niet echt kunt veranderen.
gewoon mee spelen, is namelijk voor iedereen anders, zelfs de antenne draaien kan al van invloed zijn.